αρχές Ιανουαρίου
Μαρία
"Ρε Μιχάλη" του λέω και προσπαθώ να τον απομακρύνω από πάνω μου. "Ρε Μιχάλη, σταμάτα βρε μωρό μου! Δεν κάνει!"
Μα σεξ στις τουαλέτες της σχολής?
Με τόσα μικρόβια τριγύρω μας?
Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα!
"Μαράκι μου.." νιώθω τα χέρια του να γλιστρούν κάτω από το λευκό ζιβάγκο μου. "Μου έλειψες μωρό μου.. πολύπολύπολύπολύ. Έχουμε και μια εβδομάδα να κάνουμε έρωτα.. δεν αντέχω άλλο.. μην με βασανίζεις.." η φωνή του ακούγεται παραπονιάρικη και τα χείλη του βρίσκουν με ευκολία τα δικά μου. "Σε παρακαλώ.. άσε με να.. μπω μέσα σου.. και.. στο υπόσχομαι.. θα είμαι γρήγορος"
Χαμογελάω αχνά στο φιλί μας.
Και εμένα μου έλειψε πολύ.
Σήμερα το κατάλαβα, σήμερα που τον είδα μετά από δύο εβδομάδες διακοπών.
"Δεν θέλω να είναι γρήγορο" του λέω με απαλή φωνή και ταυτόχρονα προσπαθώ να τον διώξω από κοντά μου. "Μιχάλη μου, κάνε λίγη υπομονή ακόμη και στο υπόσχομαι ότι θα επανορθώσω σήμερα το απόγευμα σπίτι μου. Μετά το μάθημα θα-"
Παγώνω
Άκουσα καλά?
Είπε ότι έχουμε μια εβδομάδα να κάνουμε έρωτα?
"Πήγες με άλλη?" τον ρωτάω χωρίς να το σκεφτώ δεύτερη φορά. Διότι αν έκανε για τελευταία φορά σεξ πριν εφτά μέρες.. τότε..
Αποκλείεται
Ο Μιχάλης σταματάει ξαφνικά όλες του τις προσπάθειες για να μου σηκώσει την μπλούζα. "Τι λες?" με ρωτάει και τραβιέται απότομα από πάνω μου. "Πώς σου ήρθε αυτό τώρα?" προσθέτει και καρφώνει το βλέμμα του στο δικό μου.
Απορία απέναντι στην καχυποψία.
"Μα εσύ είπες ότι έχεις να το κάνεις μία εβδομάδα και από το χωριό έφυγες πριν δύο εβδομάδες και-"
"Ηλίθια γυναίκα" με διακόπτει το αγόρι μου με ένα ρουφηχτό φιλί στα χείλη μου. "Απλά μπερδεύτηκα μωρό μου! Πάνω στο πάθος της στιγμής μπέρδεψα τις μέρες, μην με καταδικάζεις τόσο εύκολα!" λέει και προσπαθεί και πάλι να με στριμώξει μέσα στην γυναικεία τουαλέτα.
Αχ έλεος
Σε πέντε λεπτά ξεκινάει και το μάθημα ο Χαραλαμπόπουλος. Είναι το τελευταίο πριν την εξεταστική και είναι και επαναληπτικό.
YOU ARE READING
the road to YOUR HEART
ChickLitlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton