Κεφάλαιο 12

5.3K 424 374
                                    

23 Δεκεμβρίου

τοποθεσία: Περτούλι

Μαρία

"Μην το αφήνεις τόσο πολύ μέσα στο σιρόπι Μαριώ! Θα ποτίσει και μετά θα το πιάνεις και θα διαλύεται στο χέρι!" 

Κοιτάω το ρολόι στο χέρι μου. Μα δεν πέρασαν ακόμη τα 15 δευτερόλεπτα που μου είπε η γιαγιά μου στην αρχή. Είμαστε στα 9.. 10.. 11..

"Με ακούς που σου μιλάω?" με ρωτάει το Αλικάκι και απομακρύνει το χέρι μου μέσα από το μπολ. "Ακαμάτα είσαι! Εσύ και όλη η νέα γενιά! Πώς θα σε παντρευτεί ο Μιχάλης αν δεν ξέρεις να του φτιάχνεις ένα σωστό μελομακάρονο?" η γιαγιά μου ξεφυσάει αγανακτισμένα. "Ήθελα να ήξερα τι σας μαθαίνουν σε αυτήν την σχολή!" 

Αχ ξεκίνησε πάλι.

Ότι δεν ξέρω να μαγειρεύω.. 

Ότι δεν θα με πάρει κανένας άντρας αν δεν μάθω να κάνω τραχανόπιτα..

Ότι θα μείνω στο ράφι, δίπλα στα βιβλία της Βιολογίας..

Ότι θα-

Παγώνω

"Σου είπα ότι με τον Μιχάλη απλά βγαίνουμε εδώ και λίγο καιρό!" της ψιθυρίζω φωναχτά. Στο σαλόνι είναι ο Μπάμπης άλλωστε, δεν κάνει να ακούσει. "Τι παντρειές μου λες?" 

"Α για να σου πω τσούπρα!" μου απαντάει η γιαγιά μου με νεύρο. "Το απόγευμα που θα έρθει η Σταυρούλα από απέναντι για καφέ, δεν θα της πεις τις αηδίες που μου λες εμένα τώρα! Έχεις αρραβωνιαστικό και μετά το πτυχίο θα παντρευτείτε! Άκου με καλά γιατί εδώ είναι Περτούλι, όχι Αθήνα!" 

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και την κρατάω.

Είναι με τα καλά της? 

Λέει δεξιά και αριστερά στο χωριό για την σχέση μου με τον Μιχάλη και παραποιεί και τα γεγονότα κιόλας?

"Ποιος θα παντρευτεί?" ρωτάει ο κυρ Χαράλαμπος χαλαρά από την είσοδο της κουζίνας. Τον παρατηρώ να αφήνει ήρεμα ήρεμα την εφημερίδα του στον πάγκο και να παίρνει τον ελληνικό καφέ στα χέρια του. "Αχχχχ Αλικάκι 'γεια στα χέρια σου! Μερακλίδικο τον έκανες" 

Αφήνω μια ανάσα ανακούφισης να βγει από μέσα μου. 

Εντάξει, δεν άκουσε λεπτομέρειες.

Η γιαγιά μου μου κλείνει συνωμοτικά το μάτι.

"Για την αγγόνα μας λέω Μπάμπη! 20 χρονών γομάρα έγινε! Εγώ στην ηλικία της είχα την Βέττα μας! Θα περάσει ο καιρός και δεν θα την παίρνει κανείς! Πρέπει να αποκατασταθεί σιγά σιγά!"

the road to YOUR HEARTWhere stories live. Discover now