Μαρία
Κοιτάζω το ρολόι στο χέρι μου.
08:37
Η καρδιά μου ξεκινάει να χτυπάει πιο δυνατά.
Θα αργήσω, ω Θεέ μου, θα αργήσω!
Δεν ξέρω πως το έπαθα εγώ αυτό, πώς επέτρεψα στον εαυτό μου να πέσω τόσο χαμηλά! Μα να πατήσω αναβολή στο ξυπνητήρι? Τι είμαι? Καμία κουρασμένη κορασίδα που έπινε χτες μέχρι το πρωί και σήμερα αποφάσισε να πάει στην σχολή της για να μην χάσει τις διαλέξεις?
Αν είναι δυνατόν!
Δεν ξέρω τι φταίει.
Ή μάλλον γράψε λάθος.
Ξέρω τι φταίει.
Η Κέλλυ και η ερωτική της απογοήτευση. Η δεύτερη ερωτική της απογοήτευση σε διάστημα μιας εβδομάδας και μάλιστα από το ίδιο άτομο. Αν και από τότε που ξεκινήσαμε το δεύτερο έτος το ματάκι της δεν σταμάτησε να παίζει.
Και σας ρωτάω..
Γιατί οι φοιτητές έρχονται στις πρωινές διαλέξεις?
Για να παρακολουθήσουν την παράδοση ή για να βρουν γκόμενο?
Η Κέλλυ σίγουρα για το δεύτερο.
Και εγώ?
Μαντέψτε!
"Καλημέρα!" ακούω την Λία να λέει με το που βγαίνω από το αστικό. "Πώς και τόσο αργά εσύ? Δεν τα συνηθίζεις αυτά!"
Κοιτάζω το ρολόι στο χέρι μου.
08:47
Αναστενάζω βαριά.
Από σήμερα το βράδυ θα απενεργοποιώ το κινητό μου από τις 21:27.
"Καλημέρα Λία!" της λέω και της κάνω νόημα να πάμε πιο γρήγορα στο αμφιθέατρο. "Άργησα να κοιμηθώ χτες, για αυτό!"
Η μία από τις τέσσερις φίλες μου με πιάνει αγκαζέ και-
Ξεροκαταπίνω
Να θυμηθώ να τρίψω περισσότερες φορές στο ντουζ το σημείο στο οποίο με αγγίζει. Όχι ότι έχει κάτι η Λία. Αλίμονο! Απλά, να.. τόσα μικρόβια κυκλοφορούν! Πρέπει να προσέχουμε! Διότι δεν είναι εποχή τώρα για αρρώστιες και μύξες! Οι διαλέξεις ξεκίνησαν! Οι καθηγητές παραδίδουν νέα κεφάλαια. Δεν έχω τα περιθώρια να λείψω από την σχολή. Πώς θα γράψω δέκα στο τέλος?
"Έπρεπε να είχες έρθει χτες το βράδυ μαζί μας!" μου λέει η Λία και ανοίγει την πόρτα της αίθουσας όπου κάνουμε τα μαθήματα μας οι δευτεροετείς φοιτητές του Βιολογικού τμήματος. "Πήγαμε σε ένα καινούριο μπαράκι με την Κάτια.. ένα σου λέω" η κοκκινομάλλα φίλη μου με αναγκάζει να σταματήσω να περπατάω και να την κοιτάξω στα μάτια. "Δεν έχεις δει περισσότερους ωραίους γκόμενους μαζεμένους σε ένα μαγαζί!" ο ενθουσιασμός είναι ξεκάθαρος στην φωνή της. "Γνωρίσαμε και μια παρέα αγοριών... μούρλια! Ο ένας μου ζήτησε να βγούμε το Σάββατο! Και μου είπε να πάρω και μια φίλη μαζί μου, γιατί και αυτός θα φέρει-"
STAI LEGGENDO
the road to YOUR HEART
Romanzi rosa / ChickLitlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton