Εξαιρετικά αφιερωμένο στην -gatooliii- που της υποσχέθηκα ότι το κεφάλαιο θα ανέβαινε χτες αλλά τελικά άργησε μια μέρα.
αρχές Ιουλίου
τοποθεσία: Ζάκυνθος
"Φώτηηηηηηηη.. πιάσε την μπάλα"
Σηκώνω αμέσως το βλέμμα μου στην μαλακισμένη που γκαρίζει.
"Φώτηηηηηηηη.. παιδί μου την μπάλα πιάσε"
Το κωλόπαιδο όμως δεν την πιάνει και έτσι όπως του την πετάει η μάνα του..
Σφίγγω δόντια
Αν πέσει η γαμημένη η μπάλα πάνω στο Μαράκι και την χτυπήσει..
Παίρνω αμέσως το κινητό από το τραπεζάκι δίπλα μου. Γενικό Νοσοκομείο Ζακύνθου "Άγιος Διονύσιος".. είναι 20 λεπτά από εδώ με το αυτοκίνητο. Εντάξει αν το γκαζώσω και λίγο, αν πατήσω και κανά δυο τουρίστες στην διαδρομή, το κάνω και σε δέκα.
"Μαλάκα κοίτα κώλο" ο Μήτσος σφυρίζει από την διπλανή ξαπλώστρα.
Τον κοιτάω φευγαλέα και χαμογελάω λοξά.
Είπε θέλει και τεστ DNA όταν γεννηθεί το σποράκι?
"Μαλάκα κοίτα που σου λέω.. μιλάμε για τρελό μωρό.. για Ιταλίδα την κόβω"
Κουνάω αποδοκιμαστικά το κεφάλι μου. Πριν από δέκα λεπτά πετούσε σεξουαλικά υπονοούμενα στην Κέλλυ. Πάλι καλά που η ξανθούλα έχει και λίγο μυαλό στο κεφάλι της και του απάντησε με ένα ωραιότατο κωλοδάχτυλο.
"Ψεύτικος είναι όπως και τα βυζιά της" του απαντάει ο Νίκος και αρπάζει τον αναπτήρα από το τραπεζάκι δίπλα μου.
"Ξέρεις αν σε άκουγε η Λία.." αφήνω να εννοηθεί ότι θα του τα έκοβε και στρέφω το βλέμμα μου και πάλι στα κορίτσια.
Είναι και οι τρεις τους στην θάλασσα.. ευτυχώς όχι πολύ βαθιά.. η Μαρία μου δηλαδή σίγουρα πατώνει.. το τσέκαρα πριν που βούτηξα.. γιατί εντάξει οι άλλες οι τρελές δεν είναι ούτε κοντές ούτε έγκυες. Το Μαράκι μου όμως..?
"Δεν είμαι τυφλός" ο Νίκος υπερασπίζεται τον εαυτό του και αφήνει ένα σύννεφο καπνού να βγει από το στόμα του. "Βλέπω το ωραίο και το θαυμάζω. Έπρεπε να δεις το μωρό μου και τις άλλες πώς κοιτούσαν πριν έναν ξανθό με κοιλιακούς.. αλλά γκρίνιαξα? Όχι βέβαια.. απλά μετά που θα πάμε στο ξενοδοχείο θα την γαμήσω ανάποδα"
Παγώνω
Το μωρό του και οι άλλες είπε?
Τον κοιτούσε και η Μαρία μου δηλαδή?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
the road to YOUR HEART
Чиклитlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton