Egy mély lélegzet vétellel feültem, és meglepetésemre otthon találtam magam. Az én kis bolygómon voltam. A főhadiszálláson. Nem lehetek többé gyenge.
Átléptem a következő korszakba, de nem éreztem kivételesen változást. Eddig mindig mindent képes voltam eltanulni másoktól. A nyelveket, varázslatokat és harcmodorokat, de mindig jött valami pulsz az átlépésnél. Valamit, amit magaménak mondhattam.
-Az is lehet, hogy már mindent tudok csak fejlődtem.-mondtam magamnak.
Egy párhuzamos univerzumra gondoltam, és egy kapu nyílt meg elöttem. Beléptem rajta, majd a Földön találtam magamat. Viszont nem az én Földömön voltam, hiszen nem robbantam fel. Sikerült. Átutaztam egy másik dimenzióba. Nem is igazán érdekelt melyikbe, csak jártam egyet a nyolcvanas-kilencvenes évek New Yorkjába. Épp egy söröző mellett haladtam el, mikor az egy ember kiesett az ajtaján. Egy csapzott férfi ment érte, akinek három-három adamantium penge állt ki az ökléből. Épp lekaszabolni készülte a fickót, de ekkor megszólaltam:
-Szép jó estét!
Logan rámnézett majd újra a földön heverő pasasra.
-Kérem ne ártson neki, és megigérem ő se fog ártani magának. Ez ügyben tudok tenni.
Egy apró tudattörlés senkinek sem árt.
-Kik maguk?-kérdezte a fetrengő, mire Logan eleresztette. Az idegen felemelkedett, és elfutott.
-Charlesnak kémkedik?
-Nem igazán.
-De, mutáns, nem?
-Nem. Kicsit bonyolultabb vagyok. Egyfajta őrző. Vándor. Ki segít a bajban.
-Ezt én is elintéztem volna.
-Kérnék egy szivességet!
-Mit?
-A te véred öngyógyító erőt kölcsönöz neked, ha kaphatnék egy mintát már nem is zaklatnám magát, igérem.
-Nem tudom ki maga, de megkérdezhetem, hogy, mire kell a vérem neked?
-Egy nagy csatába készülök menni, és lehetséges, hogy ott hagyom a fogam. Szeretnék kevesebb eséllyel meghalni.
-Ne tedd azt, amit kér Logan!-jelent meg az utca sarkán a fiatal X professzor.
-Én se egyezek bele-mutatkozott meg Magnetó a másik oldalon.
-Srácok...nem akarok balhét. Sőt igérhetem a tevékenységem nem hát majd ki rátok.
-Jól véded az elmédet, de így még kevésbé bízok benned.
-Hé, én döntök a sorsomról, oké? Még azt sem tudom kik vagytok.
Ó jaj, nem akarok belezavarni az időbe.
-A jelenlétem vonzott ide?
-Volt egy kis fejfájásom miattad, igen-válaszólt Magnetó.
-Nem lesz, ha elmegyek. Csak hagyjátok, hogy vegyek mintát Logan véréből! -győzködtem a két idiótát.-Bocsáss meg, megengeded egyáltalán, hogy mintát vegyek?-néztem a Farkasra.-Még fájni sem fájna. Egy köröm méretű minta is elég lenni.
-Felőlem rendben-egyezett bele a farkas.
-NEM!-kötözte neki Magnetó egy lánccal a férfit.
Már közeledett is a fémeivel, de egy egyszerű varázzsal megállítottam, és visszaütöttem egy energia hullámmal. A kobakos repült. Engem pedig hátulról egy kék szőrmók lefogott. Márcsak te hiányoztál! Lefeszítettem a karjait, majd elengedtem, de ujból nekemfutott. Ezúttal viszont felkészültem. Elhajoltam az ütése elöl, aztán egyszer a orrába, másodszor pedig a hasába kapott egy öklöst.
Villám dörgött, és megérkezett ciklon is. Villámait egy energia pajzzsal hárítottam, majd a szél erejével elrepítettem. Quicksilver futott felém, de csodálkozására kigáncsoltam gyors közlekedése közben. Jeant és Küklopszot elvarázsoltam a helyszinről, mert velük semmiképpen nem akartam megküzdeni. Mindez két perc alatt történt.
-Mi vagy te?
-Ereszd el, Logant!
-Tégy úgy, barátom! Látszik, hogy nincs esélyünk. -tolta oda Mystic hozzánk.
-Hogy lehet, hogy maga nem mutáns, és ilyen erőre tett szert?
-Nem mártanám bele magukat nagyon. Röviden: én és a társam vagyunk az Univerzum felügyelői. Legtöbbször a saját világunkban tartózkodunk, de át tudunk jönni más világokba.
-Demenziókban járkáltok-döbbent le Charles.
-És, ha megengednétek. Vennék vért lekötözött barátunktól, és már itt sem vagyok. Nem zargatom magukat többé.
-És a társa?-kérdezte a kék lány.
-Felette nincs hatalmam, de az egyik legjobb barátom. Ha, át is jön ebbe a dimenzióban békés szándékkal teszi majd.
-Ez azt jelenti, hogy nem látjuk viszont egymást?-teleportált oda Kurt-Bocsánat uram elrontottam az ugarást....-nézett a professzorra.
-Nem tudom. Szivesebben figyelem távolról a világokat.
-Vegyen már mintát, azt húzzon el! -türelmetlenkedett Logan.
Megtettem, amit kért , és búcsút intettem az X-menektől. Készen álltam, hogy elmenjek a szigetre.
Helló!
Folyti: a Marvel/A Boszorka/ A sziget-ben.
Jövőhéten még nem lesz rész.
Ja...ennyi. X-men fanok remélem elégedettek.
Kékes holdas, odvas.
Én meg Noriii voltam.
ESTÁS LEYENDO
Marvel/ A Boszorka/ Sötétségben
De TodoEgy jóslat. Némi őrület. És egy megszakadt lélek. Mary utólsó kalandja veszi kezdetét. 1. rész: Marvel/ A Boszorka/ A Földön 2. rész: Marvel/ A Boszorka/ Űrzavarban. Kiegészítők: Marvel/Maryről Marvel/Egy napló lapjai