39.

24 2 0
                                    

-Meg fog ölni.-jelentette ki az elöttem álló kree tömörület vezére. Magasabb rangon helyzekedett el, ez a társai arcáról lerítt tökéletesen. Az előrébb álló, viszont, mintha nem erőltette volna hatalmát annyira. Tartása lazaságról árulkodott a mutatott keménység ellenére. Kree szokásoktól eltérően természetesen.

-Tudom.-nagyon le akartam már lépni. Éreztem, hogy valami rossz fog történni, és nem kételkedtem magamban ilyen helyzetekben.-Mégis megpróbálhatom amennyire lehet egyensúlyban tartani a két energiát.-erre a kree gyorsan előrelépett, majd megvágott késével. Nem védekeztem, mert tudtam felesleges. A szándékot nem is értettem félre. Csak demonstrálni akarta, hogy mennyire vagyok bajban. A fegyver hegyét kék és fekete folyadék lépte be, amiben keveredett egy kis vörös is. Az ott mind az én vérem volt.

-Látod ezt?-kérdezte. Legszívesebben elnéztem volna. Hónapok óta nem mertem megpróbálni ezt, mert sejtettem a lehetőségeket. Nem lepődtem hát meg, de nem is örültem. Az, hogy kerültem nem tette könnyebbé az elfogadását. Az ott az én vérem.

-Ja...igen. Látom!-próbáltam hangzani könnyeden, szerintem nem igazán sikerült. -Képes egy olyan fattyú, mint én látni.-viccelődtem tovább természetesen. Mi mást tettem volna?

-Kényszeríted a testedet, egyben a két energiát a szimpatizálásra! Tönkreteszel mindent! Mit képzeltél?!-üvöltött rám kree.

-Megpróbáltam egy rossz kézből, egy jobb kézbe tenni valami nagyon fontosat. Ráadásul nem megölni embereket! -ordítottam vissza, teljesen jogosan.-Lehet, hogy önző voltam, de bocsánat, ha nem tudok mindenki kedvére tenni! -az osztag egyetlen tagja sem szólalt meg egy darabig ezután. Idejét láttam a távozásnak, ezért tettem egy száznyolvan fokos elmozdulást, és megtettem pár lépést az irányban.

-Nem kezdvezhet senki magának, és egyben azoknak, akik nem helyeslik nézőpontját.-mondta a vezető, aztán ők is elhagyták a helyszínt.

   Időben röppentem fel az egyik lapos tetejű tetőre, majd robbantottam szét egy vázát az egyik kezemmel. A bennem tomboló erők kiegyensúlyozása érdekében. Ugyanis akkor jelent meg a komp. Ördögien hasonló volt ahoz, amit Új-Asgardon láttam. Három másodperces késéssel megérkezett három űrsikló, egy ismerős "A" jelzéssel az oldalukon. Utána fél szekundummal a Galaxis Őrzőinek hajója is feltűnt. Mind a négy hajó támadni kezdte a fúrót cipelőt. Rengeteg tűzerőt vetettek be, és jól manővereztek. Hirtelen ugyanakkor a földfelszín felől egy sötét felhő emelkedett az égbe. Sűrűsége hullák torzult változataiból állt. Egyeseknek volt szárnya, mások több taggal összenőttek. Elborzadva láttam milyen gyorsan szétváltak, majd vetették bele magukat a harcba.

Egy újabb hajó lépett be a légkörbe. Lapos volt, és pontosan kivehető volt rajta egy hatalmas kör. Egy nagy ágyú. Hamar a földfelszín felé siklott, amíg senki sem figyelt rá, aztán lőtt. Földrengést okozott, de nem ért le a bolygó magjáig. Feltápászkodtam, mert akkor észrevettem a közeledő bombázókat is.

Marvel/ A Boszorka/ SötétségbenOnde histórias criam vida. Descubra agora