Nemôžeš žiť svoj vlastný život pre ostatných ľudí. Mala by si robiť to čo je správne pre teba. Aj keď tým zraníš ľudí, ktorých miluješ.
Odložila som si okuliare ktoré mám na čítanie, vstala som z postele a pozrela som sa na hodinky. Presne 6:00 . Nikdy nemeškám.
Vošla som do kúpeľne a vyšla som o pol hodinu. Myslím že pol hodina v kúpeľni nie je veľa. Dala som si sprchu, spravila som si hygienu, obliekla som si školskú uniformu – nie je povinná ale rodičia mi ju nakázali nosiť - spravila som si slušný make-up , vlasy som si len prečesala a spravila som si drdol.
Prišla som dole na raňajky.
"Ahoj mami , ahoj oci," každému z rodičov som venovala pusu na líce. Mamina si ma prezrela od hlavy až po päty.
"Choď si umyť tu riasenku," rozkázala mi.
"Ale mami!! Dneska mi je 18!! Som už dospelá !"
"Pokiaľ bývaš v mojom dome tak ma budeš poslúchať... Choď si to umyť, si ešte mladá aby si sa maľovala!"
"Je mi 18!" Povzdychla som si, "Som dospelá!" Zopakovala som nádejne.
"Choď si to umyť...!" Nahnevane som odišla do kúpeľne a umyla som si riasenku.Toto je môj typický deň. Musím poslúchať rodičov a už má hnevá byť stále len tou dobrou.
Pre začiatok, som Charlotte ale moji naozaj dobrý kamaráti má volajú Lottie. Prezývku som si vymyslela sama lebo moji kamaráti sú samí pesimisti. Dneska mám narodeniny. Je mi 18 - ale to tu nikoho nezaujíma. Mám priateľa Dávida , pokúsim sa vám ho popísať ako len viem, ale je to ťažké. Je odo mňa väčší o 2 centimetre, má divné blond vlasy ktoré si géluje a je hrozne nudný. Je to čistý jednotkár a v živote dostal len jednu dvojku. A to bolo z výtvarnej výchovy v druhom ročníku na základnej škole. Je ku mne ohľaduplný, milí a znesie mi aj modré z neba no je to tá najnudnejšia osoba v celom vesmíre. Moji rodičia ho poznajú a schvaľujú mi ho. Len ja ho neschvaľujem. Ale môj názor tu nikoho nezaujíma. Moja najlepšia kamarátka sa volá Lissa. Je síce pesimistka ale dneska sme sa rozhodli ísť na našu prvú party. Moji rodičia o tom samozrejme nevedia. Myslia si že prespím u Lissy. A Lissyna mamina je úžasná. Podporuje nás vo všetkom, ešte aj v tých najhorších nápadoch. Môj otec je policajt. Nepatrime medzi bohatú vrstvu ale medzi tú slušnú. A Lissynu maminu to už hnevá a niekedy je s nami a poriadne sa bláznime. Vtedy si pripadám konečne šťastná ale je to len dočasné...Rada počúvam rock, ale rodičia o tom nevedia, tvrdia že taká hudba je neslušná pre dievčatá. Rodičia ma nútia chodiť na hodiny klavíru. Myslím že by to bola zábava keby nemám tu najnudnejšiu učiteľku na svete. Niekedy v živote sa chcem naučiť hrať na gitare, ale to je len taký malý sen...
Jeden z mojich ďalších snov je napríklad to aby ma rodičia nechali na pokoji a dovolili mi aby som uskutočňovala vlastné rozhodnutia. Ale to sa nestane. Je to len sen ako aj všetky ostatné...
Čaute ľudia, toto je prológ k môjmu novému príbehu, Dúfam že sa to zatiaľ páči :) chcem vedieť váš názor na túto časť aby som vedela či mám pokračovať alebo nie . Túto časť chcem venovať môjmu dobrému kamarátovi MatejKasimu ;) Na obrázku je Lottie.
-Myšela
YOU ARE READING
Bad Boy.Good Lips
RomanceKaždé dievča chce zlého chlapca,ktorý by bol dobrý len na ňu. Každý chlapec chce dobre dievča, ktoré by bolo zlé len naňho. Lottie je dobré dievča, má všetko čo len chcela. Skvelú rodinu, končí strednú , má najlepšiu kamarátku a skvelého chlapca kto...