22. לברוח מהמציאות

2.2K 210 43
                                    

☾ זה רק אני ואתה והמציאות העגומה שלנו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☾ זה רק אני ואתה והמציאות העגומה שלנו. ☽

העוגיות של ניקו היו העוגיות הכי טעימות שאכלתי בחיי. אולי כי הן נעשו באהבה רבה ואולי כי הוא הוסיף לתוכן כמויות ענקיות של סוכר. בכל מקרה, הן היו פשוט אלוהיות עם שוקו חם ומעט מרשמלו שאפילו לא ידעתי שיש לי בבית. אני וניקו דיברנו על כל מני שטויות. לא היה שום היגיון במה שיצא לנו מהפה, אבל זה לא עצר אותנו מלהמשיך. במשך כל השיחה לא יכולתי להוריד ממנו את העיניים ויהיה יותר נכון להגיד שלא רציתי. הרגשתי שאיתו אני בורח מהמציאות העגומה מלאת הבעיות ושכל מבט בעיניו יעשה אותי קצת יותר מאושר. בסופו של דבר, אם לחשוב רגע בתכלס, אז כל רגע איתו הוא חתיכת בריחה מהמציאות. איתו לא התעסקתי בעבר ולא שאלתי שאלות לגבי העתיד, איתו כל הבעיות והצרות של היום-יום לא נראות כמו סוף העולם. לפעמים אני מרגיש כאילו שהוא הדבר הכי שלו בחיים שלי, היחיד שיכול לעורר בי רוח חיים ואופטימיות ילדותית.
לצערי הרב למטבע יש שני צדדים ואם איתו אני מנותק מכל קושי בחיי אז ברגע שהוא יעזוב אני אחזור למציאות ואמשיך לשרוד ולנסות להסתדר פה ושם. הבעיות יישארו אותן בעיות שלא יפתרו את עצמן והקשיים רק יתחזקו וישאירו סימנים על כל הגוף והנשמה. אסור לי לשכוח שכל צעד שאני עושה עלול להיות קריטי, שכל תנועה לא נכונה תוביל למצב אנוש ושכל מילה קטנה יכולה להוציא מהדעת. ניקו גורם לבטני להתהפך, לפרפרים לפרוץ החוצה בצרחה וללב לפעום כל כך מהר שאני מרגיש כאילו שהוא עומד להיעצר.

אסור לי לשכוח בשום פנים ואופן שלמטבע יש שני צדדים; על צד אחד אני אוהב את ניקו ועל הצד השני אני עדיין אותו הומופוב שהייתי. אסור שלוקאס יגלה על זה, הוא לא יכול לדעת שנישקתי את אחיו הקטן. אולי הוא יכול לסלוח לניקולס, אבל לא לי. הוא לא יהיה מסוגל להסתכל לי בעיניים, הוא ישנא אותי עד יומי האחרון ואני אאבד אותו. אני לא רוצה לאבד אותו, אבל גם ניקו חשוב לי. אני נמצא במצב בו אני נאלץ לבחור, אני כאילו מתלבט אם לקנות תפוז או אגס אפילו שאני אוהב את שניהם כמעט באותה המידה. כל אדם אחר היה נעמד מול הקושי ובוחר באחד הצדדים, אבל לא אני. אני לא מסוגל לבחור בין החבר הכי טוב שלי לבין האח הקטן שלו שצורב לי את הלב בצורה הכי נעימה בעולם.

שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboyWhere stories live. Discover now