25. משחקים של דומיננטים

2K 174 10
                                    

☾ כל כך באלי מתחתייך

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☾ כל כך באלי מתחתייך. ☽

הוא מחק את האיפור מפניו, הוריד את הפאה הארוכה והחליף את בגדי הנשים לבגדים הפשוטים שלבש לפני כן. זזנו ממסיבת יום ההולדת הזו ישר לביתי הקטן, למקום השקט שלי ששמע יותר מדי כאב יוצא ממני. במשך כל הנסיעה לא הפסקנו לדבר ולצחוק. עם כל האהבה המוזרה הזאת ששוררת סביבנו הרגשתי שגם החברות בננו מתחזקת יותר ויותר. הוא סיפר לי שכשהיה בכיתה ג' הציע נישואין לאחת הבנות בכיתתו לאחר שהיה בחתונה של דודו והכין לה טבעת מעלים. הם התחתנו בהפסקת עשר ולמשך חודש זה היה סיפור חם שעבר מפה לאוזן והלהיט אפילו את המורים שחלקם צחקו וחלקם נלחצו מהעניין. לאחר חודשיים של "נישואין" הם רבו על כמה טושים וזה נגמר בזה שהיא העיפה אותו מהמדרגות והוא הגיע לבית החולים. אז, הוא בכה כמו מטורף מהפחד שעכשיו צריך להיכנס לתהליך גירושים, אבל עכשיו הוא צוחק מזה כמו מטורף. הוא הסביר שנזכר בזה כי פגש את אותה ילדה היום במסיבה אחרי כמעט עשור שלא שמע ממנה. הוא טען שטעמו בילדות היה נורא, שבחר באחת המכוערות שהכיר ושתודה לאלוהים שזה נגמר שם ולא גלש למקומות רחוקים יותר. צחקתי מהסיפור הזה כל כך חזק שהייתי צריך לעצור את הרכב לצד הכביש בשביל להירגע ולהתאפס על עצמי. הוא גם טען שתמיד אהב לחזר אחרי אנשים, אך עשה את זה בצורה עדינה שאפילו הם לא יבינו שהוא מחזר אחריהם. שאלתי אותו מתי הבין שנמשך לבנים והוא הסביר שזה חלחל בו בטבעיות. שפשוט באיזשהו שלב בחיים, ולייתר דיוק בגיל ארבע-עשרה, התחיל להבין שמשהו בו השתנה ושאהבתו לגברים מתגברת עם כל יום שעובר. הוא סיפר שאהבתו הראשונה הייתה נערה מתוקה בשם אמי, שלמד איתה כימיה בכיתה ח', אך ליבו נשבר ברגע שהבין שהיא בזוגיות עם ג'ייק שאז היה חלום של כל נערה. הוא הרגיש הרוס במשך שבועות עד שהתחיל להכיר את ג'ייק והבין שהפך לאחת הבנות שרק חולמות עליו. הוא הסביר לי שאינו מרגיש לגמרי הומו ושעד לא ממזמן, לפני שהתאהב באחד החברים שלו, היה מאוהב תקופה ארוכה בקארין שאפילו נישק מספר פעמים, אך שום דבר מזה לא התפתח למקומות אחרים.

"חשבתי שאתה דווקא אחד כזה שלוקח לו זמן להתאהב." שיתפתי אותו.
"הלוואי, חוויתי יותר מדי שיברונות עד עכשיו והתגברתי עליהם כל פעם בכך שהתאהבתי באחד אחר. אני לא חושב שהייתה לי תקופה בחיי הנעורים שלי שלא הייתי מאוהב במישהו או מישהי." הוא צחק בזמן שהייתי עסוק בלהחנות את רכבי בחניה מול ביתי. לפתע צלצל הטלפון שלי וכשהבטתי במסך נאנחתי בכבדות, "לוקאס..." מלמלתי.
"תענה." קבע ניקו. "הוא ידאג אם לא תענה." הוא חייך ברכות ויצא מרכבי. "אני אעלה בנתיים." הוא סגר את דלת הרכב בחוזקה והלך לכיוון ביתי.
"הלו?" עניתי לטלפון בחשש ותהיתי לעצמי למה שלוקאס יתקשר אליי בשעה מאוחרת שכזו. אולי קרה לו משהו? אולי זקוק לעזרתי? מתכוון להגיע לביתי? או שלמעשה כבר נמצא שם?
"תקשיב שוודי אתה לא מאמין על מי נפלתי." הוא פתח בלי להתמהמה לרגע. "התכוונתי לחרוש על המבחן שיש לי עוד יומיים אבל איזה סטודנטית הציעה לי לצאת לשתות איתה. הסכמתי כי חשבתי שאבוא, אכבוש ואזוז, אבל כשכבר באתי לקדם איתה עניינים אחרי ששמעתי ת'חפירות הבלתי פוסקות שלה היא משום מקום הפילה עליי את כל החברות הפמיניסטיות שלה." הוא סיפר בזריזות ותוך כדי התנשף בכבדות.
"נו אז?" גלגלתי עיניים מהשטויות שהוציא מהפה.
"מה 'נו אז' מה?! הן מנסות לאנוס אותי! אני מרגיש כמו אנסטסיה מחמישים גוונים של אפור אפילו שתכננתי להיות בכלל כריסטיאן גריי!" הוא צרח כמו מטורף וגרם לי לגחך.
"אחי, תהיה גבר ושחרר אותי מהשטויות שלך, יש לי מספיק עניינים לטפל בהם גם בלעדייך." שיקרתי לו חצי שקר. מצד אחד, אני לגמרי פנוי להתניע את הרכב ולנסוע להצילו בפעם המיליון בחיי, אבל מצד שני ניקו מחכה לי מול דלת ביתי ורק מחכה להגעתי.
"תזרוק אותי בצרה?!" הוא צעק בהלם, כלל לא ציפה לתשובה שכזו ממני.
"אני דווקא בעד כל הפמיניזם הזה." השתעשעתי מהמצב כמה שיכולתי. "קצת מגיע לך לקבל על הראש, לא?"
"לקבל בתחת אתה מתכוון. כל מה שבא להן זה להכניס לי איזה מסרק בחור. בקושי ברחתי מהן." הוא המשיך בשלו, כלל לא הבין שאני ממזמן התעסקתי בשלי. יצאתי מהרכב ועליתי במדרגות במהירות.
"מה אתה עושה? אתה לא בבית?" הוא שאל בחשד כששמע את רעשי הרקע שעשיתי במו רגליי.
"אתה לעולם לא תסלח לי על זה לוקאס," הזהרתי. יכולתי להרגיש אותו מרים גבה מעבר לקו. "אבל אני לא הולך להציל אותך." המשכתי לעלות וכבר יכולתי לראות את ניקו מחכה לי ביאוש לצד הדלת.
"על מה אתה מדבר?" שאל לוקאס בחוסר הבנה מוחלטת. "אני צריך עזרה, שוודי!" הוא דרש שאגיע אליו, שאציל אותו מהצרות שהולל לעצמו שוב כאילו וזה לא קרה כבר יותר מדי פעמים. שננו תמיד נכנסו לצרות, אבל רוב הצרות נגרמו בגלל לוקאס. אז פעם אחת לא ארוץ להצילו, מה כבר יקרה? פעם אחת אתעסק במה שחשוב לי באותו הרגע בלי לדאוג לו.
"בהצלחה עם הפמיניסטיות." ניתקתי את השיחה ותחבתי את הנייד לתוך כיסי.
"הכל טוב?" שאל ניקו בדאגה קלה.
"הכל מושלם." הוצאתי צרור מפתחות והכנסתי את המפתח השחור לתוך המנעול. כשפתחתי את הדלת, משכתי אחרי את ניקו לפנים ביתי. דאגתי לנעול אחרינו בשביל למנוע אורחים לא צפויים.

שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboyWhere stories live. Discover now