9. האח של החבר הכי טוב

2.3K 208 53
                                    

☾ משפטים לחיים לא יעזרו במצב הזה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☾ משפטים לחיים לא יעזרו במצב הזה. ☽

מיד לאחר הפסקתו של הגשם לוקאס ארז תיק קטן שכלל בתוכו בעיקר חומר לימודי ונסענו לביתי הקטן. הלילה היה שקט, לוקאס הלך לישון בחדרי יחסית מוקדם בגלל הלימודים שמתקיימים אצלו באוניברסיטה מחר על הבוקר ואני נשארתי לשבת בסלון ולצפות בטלוויזיה שלא העסיקה את מחשבותיי כמו שהייתי רוצה שתעסיק. חשבתי על חברי הטוב ואחיו האידיוט, על איך שהעולם מתהפך וכל רגע הגורל יכול לבעוט בך בפרצוף. לאחר שהייתי ה"בייביסיטר" של ניקו ביום המחלה שלו חשבתי שהתקרבנו מעט ושאולי זו תוכל להיות התחלה של חברות נחמדה. בכל זאת, הוא האח הקטן של החבר הכי טוב שלי, מה יכול להיות רע בלהכיר אותו קצת? לא חייב להפוך לזוג חברים מדהימים, אבל לדעת לפחות פרטים בסיסיים זה על זה יכל להיות נחמד. חשבתי שהיום הזה יהפוך להתחלה של חברות בננו, אבל כנראה שטעיתי בגדול כי הרצון לדעת עליו משהו מעבר למידע שאני כבר יודע הוא אפסי. 

ניקו אכזב אותי. חשבתי שהוא יוכל להיות אחלה שושבין בחתונה העתידית שלי, אבל לא, אין סיכוי שהגוש גועל הזה יתקרב לחתונה הטהורה שלי. חשבתי שהוא נער נחמד ומוזר כזה שמצליח למצוא לעצמו הרבה חברים, אבל מסתבר שהוא הומו. מעניין איך הוא הבין את השטות הזו? התאהב במישהו? אולי שכב עם מישהו?! אולי יש לו בן זוג?! המחשבות צורחות בראשי כל מיני דברים ואני כבר לא יודע למה להאמין. יש בי תקווה מסוימת שזה גיל ההתבגרות, שהוא מבולבל, שהוא לא סגור עם עצמו, כל דבר רק לא הומו באמת! עם לוקאס יחיה עם הביזיון הזה לשארית חייו? אני יכול פשוט להתעלם מהעובדה שניקולס קיים, אבל הוא לא יכול כי בסופו של דבר ניקו הוא אחיו הקטן. הוא יהיה חייב לתקשר איתו בעתיד הקרוב וגם הרחוק. אני דואג לו, אני באמת מקווה שהוא יהיה בסדר ושניקו לא יעצבן אותו עוד יותר.

בימים הבאים לוקאס לא רצה לחזור הבית ואני הייתי בעד שישאר אצלי. אימו התקשרה אליי מספר פעמים בבקשה לגרום לו לחזור ואני שיקרתי לה בכל פעם שיעשה מה שביכולתי בשביל שזה יקרה. לא רציתי שמשפחתו תתפרק לגמרי, אבל גם ידעתי שלתת ללוקאס להיות קרוב לניקו זה רעיון רע. חוץ מזה, אני מכיר את החבר הכי טוב שלי. אני יודע טוב מאוד שהרצון שלו לחזור לביתו הוא אפסי.

שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboyWhere stories live. Discover now