☾ הכי טובה שלך? ☽
❄
*שאלה גורלית בסוף הפרק*
להפתעתי הרבה ניקולס לגמרי שיתף איתי פעולה וסיפר לי על כל מיני קריטריונים חשובים שצריכים להיות בבן הזוג שלו. הייתי כבר מוכן ומזומן לשדך לו מישהי ולספר ללוקאס על הכל, אבל לפני זה יש לי כמה סידורים לבצע. כמו פגישה עם ליליאן.
לליליאן יש חברות מכל שכבות הגיל, אפילו תלמידות בתיכון שיתאימו בול לניקו. לפחות ככה אני חושב.
"נו?" זירזתי אותה. היא חשבה על מישהי, תוך כדי מדפדפת באנשי הקשר בטלפון שלה, מתאמת בין הקריטריונים החשובים לניקו לבין תכונות האופי של הבנות.
"אל תגיד לי 'נו' זה נושא חשוב." היא קבעה בכעס.
"זה רק בחורה." עניתי לה בזלזול.
"כן ומה עם ניקו לא יהיה מרוצה ממנה?" מילותיה גרמו לי להשתתק כי היא צודקת. צריך מישהי אחת ולתמיד ואם לא לתמיד אז לפחות לפרק זמן ממושך שיסדר לניקו את הראש. הופתעתי מזה שליליאן, חברתי הכעיקרון לסבית, משתפת פעולה עם זה. היא אמורה להיות תומכת גייז או משהו, לא? כנראה שהיא לא נגד הרעיון הסופר חכם שלי ובעצמה חושבת שניקו אידיוט מבולבל עם הורמונים. כן. זה מה שהוא.
אם לליליאן אני יכול עוד איכשהו להאמין אז לו לא. עם כל הכבוד היא בוגרת ממנו בכמה שנים והעניין פה הוא לא התפרצות רגשות והורמונים. אני בטוח שהיא שקלה את הכל לפני שהבינה סופית מי היא. אני לא תומך באהבה שלה כלפיי נשים ועדיין חושב שיש סיכוי קטן שהיא תחזור לדרך הישר. לעומתה יש ניקו, ילד בתיכון עם הרבה בעיות של מתבגרים שבטח הסתבך בעצמו ועכשיו מאמין שהינו הומו. אני יודע טוב מאוד שהילד סתם מבולבל, פשוט צריך למצוא את האחת שתסדר אותו."אוקיי יש לי כמה." היא קבעה לבסוף, מרימה את עיניה מהנייד, "קייסי - לומדת איתו באותה השכבה אבל אני בספק שהוא יאהב את סגנון הדיבור המאוד... ערסי שלה." היא תיארה בעדינות ואני הנהנתי. "יש גם את לונה שהיא דווקא הרבה יותר חמודה מקייסי אבל כרגע היא נמצאת בצבא ואני בספק אם היא תהייה מעוניינת." הסבירה ליליאן ואני כבר נאנחתי בכבדות, מבין שזה בכלל לא ילך חלק. "וצ'רי שהיא נראית לי הכי טובה בעיקר בגלל שהיא מתאימה לו מבחינת אופי ואפילו לומדת שנה מתחתיו." תקווה חייכה לכיווני והבנתי שהכל יכול לעבוד אפילו טוב מאוד. "אבל! היא נפרדה מחבר שלה לפני פחות מחודש, משמע היא פגועה ויכול להיות שאינה מוכנה כרגע למערכת יחסים נוספת." קברתי את פנייה בכפות ידיי ונשמתי עמוק. כמה בנות יכולות להיות מסובכות? למה אי אפשר למצוא מישהי בלי בעיות לניקו שפשוט תסובב לו ת'ראש ותתקדם?
"אז את רומזת שצ'רי הזאת היא הכי סבבה מבין כל הבנות שאת מכירה?" שאלתי.
"היא הכי מתאימה." היא דאגה לתקן אותי. "כל החברות שלי הן סבבה, אבל לפי מה שאתה אומר לי הטעם שלו הוא האנשים מטופחים שדואגים לעצמם ולכלל, חמודים אבל לא יותר מדי ועם היכולת להגיד 'לא' ולעצור כשהם עוברים את הגבול. צ'רי הכי מתאימה מבין כל הבחינות רק יכול מאוד להיות שהיא תדחה אותו על ההתחלה כי היא פרודה טרייה." היא הסבירה לי ואני הנהנתי בהבנה. זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת להתחלה נפלאה אבל אני דואג שהיא לא תרצה אותו או שיותר גרוע, שניקו לא ירצה אותה. המטרה להוציא אותו מגן הגייז אליו נכנס ולהראות לו את הדרך הנכונה, הדרך שבה אחיו יקבל אותו בזרועות פתוחות. למען האמת פחות משנה לי אם הזוגיות שלהם תהיה נצחית או אם הם ייפרדו לאחר מספר חודשים. חשוב לי להוציא לו מהראש את האופציה לאהוב גברים, כי זה באמת לא מתאים. גברים נועדו בשביל לאהוב נשים, בלי כל הבלבולי שכל האלו שהאנשים המציאו אחר כך. אלוהים יצר אותנו ככה ואנחנו צריכים להתנהג כראוי ולכבד קודם כל את עצמנו. ולכל העקומים אין כבוד."אוקיי-אוקיי," הסכמתי. "אז הולכים על צ'רי. יש לך את המספר שלה?" שאלתי. היא גלגלה את עיניה, "איך אתה חושב שאני בקשר איתה, חתיכת אידיוט?" היא ענתה באדישות. כן ליליאן, אני אידיוט, בבקשה אל תהרגי אותי. "טוב, שלחי לי אותו." ביקשתי או יותר נכון דרשתי. היא הקישה על המסך בעזרת ציפוריה ולאחר מספר שניות הודעה התקבלה לנייד שלי. הוצאתי אותו מכיס מכנסיי ולחצתי על המספר הבנתים זר שהיא שלחה אליי. הוספתי אותה לאנשי הקשר בשם; "חברה של ניקו" ומיד לאחר מכן שלחתי את המספר שלה לניקולס.
"צ'רי מכיר? עכשיו בטוח שכן. שלח לה הודעה, תדברו, תראה אם הולך." שלחתי לו ומיד לאחר מכן הוספתי; "תהיה חמוד, לא מוזר. תהיה מעוניין ועדין, היא הרגע נפרדה מחברה שלה."
כששמתי לב לשגיאה שביצעתי מיהרתי לתקן; "חבר*" לעזאזל עם כל הלהטב הזה שכבר נכנס לי לראש, אני מרגיש כמו איזה לפרקון."לא היית מרגיש מוזר אם איזה מישהו זר היה שולח לך פתאום הודעה?" הוא ענה להודעתי.
"תגיד שהשגת מחברה. חוץ מזה אתם לא זרים, אתם באותה שכבה." שלחתי.
"כן בטח, אנחנו ממש כמו משפחה." הוא שלח בציניות ואני חייכתי לרגע, מוצא את תגובתו משעשעת.
"אגב ליל, " פניתי לחברתי שכבר הייתה עסוקה לא פחות ממני בנייד שלה. "איך הולך איתה?" רמזתי קשות על אדם מסוים שקרוב אליה והיא הרימה את מבטה מהטלפון והביטה בי שניות ארוכות. "כרגיל, " היא ענתה באדישות. "עדיין חברות טובות." היא המשיכה, מחזירה את מבטה לסמארטפון שלה שככל הנראה הרבה יותר מעניין ממני. הסתרתי את ההקלה והשמחה כששמעתי את שלושת המילים הללו, כי אני עדיין לא מאושר מהעובדה שהינה לסבית. אני סולח לה על זה בגלל שהיא החברה הכי טובה שלי ובגלל שאני מאמין שהיא עושה מה שטוב לה. היא מספיק בוגרת ואחראית על מעשייה, אבל אני עדיין מקווה שגם היא תמצא את גבר חלומותיה. לטובתה האישית.
אבל עד שאני מתחיל לחפש מישהו מספיק אמיץ בשביל לגשת אליה, יש לי ילדון לדאוג לו. בכל זאת, אני מחכה לאיחוד האחים ולרגע בו לוקאס יתגאה באחיו הקטן שעשה את המעשה הנכון. ואני בטוח שנצליח לעזור לניקו אם הוא רק יעשה מה שאני אומר לו. פשוט לא?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
רציתי לשאול איך אתם מתייחסים לכל האמירות ההומופוביות בספר הזה. איך אתם מרגישים כשאתם קוראים את זה? זה פוגע בכם באופן אישי? זה מפריע לכם בצורה כלשהי? או שאתם מבינים את אוליבר ואת ההומופוביה שלו? אולי הייתם רוצים שההומופוביה תובדל יותר או להפך, שיהיה פחות ממנה?
זה ממש חשוב. תודה מראש לעונים.
(אגב אם במקרה ולא נוח לכם לכתוב את זה בתגובות אתם יכולים לכתוב לי בפרטי, אני אשמח).
YOU ARE READING
שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboy
Roman pour Adolescentsמי היה מאמין שאוליבר ההומופוב יתאהב באח הקטן של החבר הכי טוב שלו.