13. בעיות

1.9K 223 60
                                    

☾ בנות מרכלות בשירותים ובנים מחפשים לאן לקבור ת'בעיות שלהם

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☾ בנות מרכלות בשירותים ובנים מחפשים לאן לקבור ת'בעיות שלהם. ☽

"איך היה הדייט השישי?" שאלתי בסקרנות.
"אתה עדיין סופר? אני הפסקתי בדייט השלישי." הוא צחק מעבר לקו. בחודש האחרון כל הדאגות שלי התרכזו בו - בילד האבוד הזה בשם ניקולס. שיערו כעת צבוע לבלונד ותקופת המבחנים הקרבה לא עוזבת אותו לרגע. הפכתי להיות לא רק "מדריך להטרוסקסואיל" כמו שהוא אוהב לקרוא לי, אלא גם אחלה מורה באזרחות והיסטוריה. מסתבר שאני זוכרת משהו מהתיכון. התקרבנו מאוד ואפשר להגיד שהתחלתי לחבב את הילד הזה. היחסים שלו עם צ'רי מתקדמים מצוין והוא נמצא בצעד אחד מלהציע לה זוגיות רשמית. אני גאה בו, הוא גדל מול עיניי, מתבגר בצורה כל כך אלגנטית ומפנים את העניינים. והדבר הכי טוב בסיפור הזה זו העובדה שבקרוב מאוד הוא ימשיך לתקשר עם אחיו כמו פעם. חייב להגיד שעבודתי מצוינת לא פחות כי דרבנתי אותו לעוד ולעוד דייטים, המלצתי לו עוד ועוד מקומות מעניינים ובסופו של דבר באמת הדרכתי אותו לחיים טובים יותר.
"אני אפסיק לספור ברגע שתהיו זוג רשמי!" קבעתי.
"בנוגע לזה.." מלמל ניקו, גורם לי להילחץ. מה כבר השתבש. "היא מדהימה והכל אבל... זה פשוט לא זה." הוא אמר בשקט, מהסס בכל מילה. "אני עדיין אוהב אותו." הוא לחש.
"תשכח ממנו ניקו!" דרשתי. "זו אהבה חד צדדית! תפסיק להתעסק בזה ותמשיך הלאה! צ'רי מדהימה, יכולה להיות לכם זוגיות טובה." שכנעתי אותו והוא שתק שניות ארוכות.
"ומה אם זה הדדי?" הוא שאל בחשש.
"לא ניקו! תחשוב על כמה תהיה מאושר איתה!" המשכתי לשכנע נואשות. אני לא אתן לאיזה מישהו להרוס לי תכנית גאונית, אני לא אתן לניקו ליפול שוב לבור החרא.
"א-אבל אני אוהב אותי וא-אולי הוא אוהב אותי ג-גם..." הוא המשיך בשלו. נאנחתי בכבדות, מנענע את ראשי לשלילה.
"באמת חשבתי שזה מאחורייך! האמנתי שנוכל לפתוח דף חדש! למה... למה אתה חייב להרוס הכל?" אמרתי בעצב. "חשבתי שעברנו דרך ושעכשיו אתה נורמלי."
"בחיים לא הייתי נורמלי." הוא אמר. "אני לא מי שאתה רוצה שאני אהיה אוליבר, אני יודע שניסית והשקעת וגם אני באמת אבל באמת ניסיתי להשתנות, אבל זה לא עובד... זה פשוט לא זה." הייתי כל כך מתוסכל שלא התייחסתי לזה שהוא בוכה מעבר לקו. כל כך רציתי שזה יצליח, הכל התקדם טוב אבל אז... אז הוא פשוט עשה פניית פרסה והחליט אחרת.
"אני מאוכזב ממך." אמרתי וניתקתי את הטלפון.

שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboyWhere stories live. Discover now