☾ מה אתה אומר על שינוי מין? ☽
❄
עד כמה זה קשה לאהוב מישהו מהמין שלך? בחיים לא חשבתי שאגיע למצב כזה ובכנות לא חשבתי שדבר כזה בכלל קיים. כשנגמרה הסופה ניקו חזר הבית כשעל פניו היה עצב רב, זהה לשלי. הוא חזר לביתו החם ואני נשארתי בדירתי הפצפונת עם הכאב שלי והמחשבות שלא הפסיקו להתרוצץ. כאב לי. כאב מוזר כזה, שלא הרגשתי בעבר. כאב שבישר דברים רעים והכין אותי נפשית לבואם. הכאב התרכז בעיקר בלב שלי, בנשמה שלי, בסודות הכי גדולים שלי ובאותו לילה מצאתי את עצמי בוכה במיטה. התייפחתי בכאב ואני לא חושב שבכיתי כל כך חזק איי פעם. הנשמה שלי צרחה, הלב שלי עמד להתפוצץ וכל מה שרציתי זה להיעלם. לא הגיע ללוקאס חבר כמוני, לא הגיע לניקו להתאהב בי ככה ובטח שלא הגיע לחיים לסבול אותי.
שנאתי את עצמי יותר מאיי פעם, שנאתי את הרגשות שלי, שנאתי את העובדה שהתאהבתי באח הקטן של החבר הכי טוב שלי, אבל לא יכולתי לעשות דבר בנדון. אם אעזוב עכשיו, אגרום לניקו לשברון לב נוסף, אם אספר ללוקאס מה אני מרגיש, אאבד חבר טוב. אני נמצא בדילמה נוראית ונראה כאילו שהפתרון היחיד הוא לשמור על זה בסוד. לא לוקאס ולא החברים שלו ולא החברים שלנו ולא ההורים שלו ולא אף אחד שקשור אליו איכשהו ידע על זה. אני לא אתן לו לגלות, אני לא יכול לתת לו לדעת על זה. עם כל הרצון להיות כן עם לוקאס ועם כל החברות המדהימה שלנו אני לא יכול לתת לו לדעת שיש לי משהו כלפיי אחיו, במיוחד לא כשאין לי איך להסביר זאת.בשבוע הראשון של השנה החדשה חייתי בתחושה מוזרה. כאילו שעל גבי מונחים לבנים וכל מה שאני יכול זה לשאת אותם בכאב. ברחתי מכל אפשרות להיתקל בלוקאס. כשהוא הגיע אליי התנהגתי כאילו שאני מאוד עסוק, כשהוא התקשר אליי סיננתי ואחר כך תירצתי כל מיני תירוצים שטותיים. היה לי קשה להסתכל עליו, לשמוע את קולו, לדעת שאני מסתיר משהו שכל אחד אחר היה מספר. הוא החבר הכי טוב שלי ובמובן מסוים לא הבנתי איך אני מסוגל לשקר לו ככה, ללכת מאחורי גבו עם אחיו הקטן ואחר כך לדבר איתו כאילו וכלום לא הפך את חיי.
עם ניקו נפגשתי כל יום. טוב, כמעט כל יום. כשהוא הלך הבית מבית הספר בדרך תמיד היה נכנס אליי, התקשר לאימו ותירץ שנשאר עוד שעה מסיבות כאלה ואחרות כשלמעשה כל מה שעשה זה לבלות איתי. אהבנו בעיקר לדבר זה עם זה, לחלוק חוויות ולהתנשק הרבה. הרבה מאוד. אולי גם יותר מדי. מה שבטוח שאם לוקאס היה רואה אותנו הוא היה תולה את שננו באותה השנייה. אותי על כך שבגדתי בו ובכל מה שהאמנו, ואת ניקו על... כנראה קיומו.
YOU ARE READING
שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboy
Novela Juvenilמי היה מאמין שאוליבר ההומופוב יתאהב באח הקטן של החבר הכי טוב שלו.