3. מחלות וייסורי מצפון

2.7K 240 28
                                    

☾ כמה שאני שונא לדאוג לך

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☾ כמה שאני שונא לדאוג לך. ☽

נכנסנו לבית הספר. היא אחזה בידיה את זר הפרחים המספיק טוב שקניתי ואני ניסיתי למצוא את חדר המורים החדש. התהלכנו בבית הספר כמו שני מפגרים, אך למזלנו היה שיעור ורק מעטים ראו אותנו. ליליאן החליטה שנמאס לה לאחר מספר סיבובים, מחליטה לשאול את אחת המורות היכן חדר המורים. מסתבר שהוא היה החדר הראשון ליד הכניסה ואני כבר הייתי מוכן לטרוק את הראש בקיר מרוב כל הסיבובים המיותרים שעשינו. חיכינו לצלצול כמה דקות ליד חדר המורים הכמעט ריק, כי המחנכת שלנו מלמדת כרגע. נשמע צלצול והמסדרון התמלא בילדים בשניות. הרבה תלמידים הסתכלו עלינו בחוסר הבנה מוחלט, תוהים מה האנשים הסופר רנדומליים האלו עושים כאן עם זר פרחים. חייכתי לעצמי, "קולטת שפעם היינו תיכוניסטים?" שאלתי אותה. "כן.." היא ענתה בקול חולמני. "זה היה ממש מתסכל, אבל גם כיף."

"במיוחד כיתה י''א." עלו בי זיכרונות מצחיקים מהכיתה. מאיך שכולנו סבלנו ביחד מהבוקר עד שעות אחר הצהריים, אך עדיין הצלחנו למצוא משהו שיוציא אותנו מהדאון של תקופת המבחנים וליהנות. זו הייתה תקופה קשה, אך מספקת ואני לגמרי שמח שעברתי את זה בשלום. את זווית עיניי תפס נער בעל שיער שחור עם גוונים ירוקים שבקושי נראו לעיין ממרחק של עשרה מטרים ולא משנה כמה ניסה להזיז את שיערו לאחור, הוא תמיד מצא דרך להסתיר לעיניו. צמצמתי את מבטי עליו כאשר ראיתי אותו מחבק נערה בגילו עם שיער שחור קצר שהייתה נמוכה ממנו בהרבה, מצמיד לה נשיקה לשפתיים ומחייך. התפללתי שלא יראה אותי עם זר הפרחים המטופש וימשיך להתעסק בשטויות שלו כמו כל שמיניסט ממוצע והוא באמת לא שם לב אליי, עסוק מדי בחבריו וכנראה בבת זוגתו. תהיתי לעצמי האם לוקאס יודע שאחיו הקטן יוצא עם מישהי, או לפחות מתמזמז עם ידידות שלו. ובכלל, הופעתי שמישהי בבית ספר הזה שמה עליו. זה לא שהוא נראה רע, להפך, הוא ירש גנים טובים, אבל הייתה לו התנהגות של ילד מרדן ואגואיסטי. את דעתי השיחה המחנכת שלי שבדיוק חיבקה בחיוך גדול את ליליאן ועברה לחבק גם אותי, נתתי לה את זר הפרחים והיא חייכה למראה שני תלמידה הבוגרים.

נכנסו יחד איתה לחדר המורים, מדברים על כל מיני שטויות שלא כל כך עניינו אותי באותו הרגע. אני לא יודע למה, אבל לא הפסקתי לחשוב על ניקו. ממתי יש לו חברה? לוקאס יודע מזה? כמה זמן הם ביחד? ולמה מכל הבנות בבית הספר הענק הזה הוא בחר באיזה גמדה שנראית מתחת לממוצע? אפילו שיופי זה עניין של טעם.

שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboyWhere stories live. Discover now