☾ אלוהים ברא את האור בתוך חושך תהום. ☽
❄
בסוף השבוע תתקיים מסיבה לקראת השנה הלועזית החדשה. אני ולוקאס החלטנו לעשות מסיבה בביתו הגדול, כי הוריו יהיו אצל חברים וניקו שיגלה על זה מתישהו יעוף מהבית לכמה שעות, כך לפחות הוא אמר. יוזמנו חברינו ומכרנו ונהנה כולנו מאווירת החג הקצת שיכורה. יגיעו כולם חוץ מניקו ולמען האמת אני מבואס בשבילו. זו לא סיטואציה נחמדה, אבל כבר ניסיתי לרמוז ללוקאס להזמין את אחיו מספר פעמים וזה רק מרתיח אותו. סיפרתי לניקו על המסיבה באחד הימים כששוב נפגשנו ללמוד להיסטוריה והוא לא היה נראה יותר מדי עצוב מכך, אפשר להגיד שהוא ראה את זה קורה. הוא אמר שגם ככה יש לו לא מעט מבחנים לאחר החופש והוא צריך להתכונן אליהם, אבל אני יודע שזה צורם לו. אם הייתי יכול הייתי מסובב את הגלגל לאחור, מונע מניקולס מההתחלה לספר ללוקאס את השטויות האלו ושומר עליהם. על שניהם.
לוקאס החבר הכי טוב שלי מאז שאני זוכר את עצמי. זה תמיד היה אני והוא, זה לצד זה. עזרנו זה לזה ותמכנו זה בזה שנים ולפעמים היו רגעים בהם זה היה אני והוא נגד כל העולם. היינו שם זה בשביל זה בתקופות הקשות ביותר בהם הכל התמוטט ואני לא זוכר פעם אחת בה רבנו בצורה קיצונית ופגענו זה בזה. הוא חבר אמת, למה משנה מה הדעות שלו וכמה מוגזם הוא יכול להיות לפעמים, כי ברגעי צרה הוא זה שעוזר לי. הוא זה שיושיט את ידו ויגן עליי, גם אם אני הצד הלא צודק. עברנו כל כך הרבה ירידות ועליות שלא שברו את החברות שלנו ואני באמת גאה בנו על כך, הרבה חברויות נהרסות משטויות ואנחנו מחזיקים מעמד יחד כמעט עשרים שנה. אני כבר לא חושב שמשהו יצליח להפריד בננו.
בזמן האחרון אני יותר ויותר מבלה עם ניקו מאחורי גבו של לוקאס ואני מרגיש ממש רע לגבי זה. אם ניקו לא היה טוען שהוא הומו אז כנראה ולא היינו מתקרבים ככה, כנראה והייתי ממשיך להסתכל עליו כעל האח הקטן של חבר הכי טוב שלי. אולי ביקום מקביל קיימים אוליבר וניקו שלא הפכו לחברים טובים ואולי יש יקום מקביל שבו אוליבר לוקאס וניקו חיים באושר, בלי כל השטויות מסביב. אבל היקום המקביל הוא לא המציאות שלנו וכרגע שני האחים לא מסוגלים לנשום את אותו החמצן. והמטרה שלי לא השתנתה, אני עדיין רוצה שהם יתחברו חזרה.
YOU ARE READING
שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboy
Roman pour Adolescentsמי היה מאמין שאוליבר ההומופוב יתאהב באח הקטן של החבר הכי טוב שלו.