☾ עמוק בפנים נשבר משהו חשוב יותר מעצמות. ☽
❄
"את חושבת שזה היה רעיון טוב?" עיניי טיילו ברחבי החדר המבוגר.
"זה רעיון מצויין." חייכה ליליאן. היא תמכה בי יותר מכל אחד בשנים האחרונות, וזה לא משנה כמה פעמים באמת היינו נפגשים. נוכחותה הייתה מרגיעה אותי ובזכותה לא יכולתי לשכוח שהיו ימים טובים יותר. חיי הפכו לרייקים, אך משמעותיים. סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה והתחלתי להסתדר עם עצמי. המערבולות של פעם לא תוקפות אותי יותר מדי ואני למדתי להכיר את עצמי. צברתי חברים חדשים והרשעתי לעצמי להתפרעה. מהצד, היה נראה שחיי מאוד השתנו, אך דבר אחד נשאר בהם תמיד - החיסרון בו. הרי כל דבר שעשיתי נעשה מתוך הרצון להיות אדם ראוי, טוב, חזק ויציב. כך לפחות מכרתי לעצמי. הייתי בטוח שאני עושה הכל למען עצמי. למען האושר שלי בלבד, אבל כששמעתי על ניקו וכמה הוא באמת התקדם בשנים האחרונות, האשליות שיצרתי בשביל עצמי נשברו לרסיסים. הבנתי שכל מה שעשיתי בשנים האחרונות היה בעיקר בשביל לרצות אותו. כל הזמן הייתי שואל את עצמי מה הוא היה חושב על זה לאחר כל מעשה שנעשה על ידי.דאגתי לו מאוד. במיוחד בשנה הראשונה באוניברסיטה. רציתי להרגיש אותו, לדעת שהוא בסדר וקיוויתי שיהיה מאושר איתי או בלעדיי. מכרתי לעצמי שאני שמח לעזוב אותו ככה בפשטות. שאני לא זקוק לו. שהוא אהבה חולפת. שאני אשמח לראות אותו מאושר עם מישהו אחר. אבל זה פירק אותו לדעת שהוא עומד להתחתן. שהוא מצא אדם יותר טוב ממני. תהיתי לעצמי כמה הוא חשב עליי בשנים האחרונות. כמה הייתי חסר לו והאם בכלל הייתי משמעותי בשבילו. ניקו הוא אדם של התאהבויות. היום הוא אוהב מישהו אחד, למחרת מישהו אחר. הוא בעצמו אמר לי שלא הייתה תקופה בגיל ההתבגרות שבה לא היה מאוהב. ידעתי שהוא לא יחכה לי. לא השארתי לו טיפת תקווה כשנפרדנו, אבל לא חשבתי שחייו יתקדמו כל כך מהר.
עד כמה פתטי שזה לא ישמע, אבל חזרתי הביתה. יותר נכון, עברתי לדירה גדולה יותר בעיר בה גרתי. עברתי לחיות לא רחוק מליליאן בשביל שנוכל להיפגש יותר והתחלתי לעבוד כבריסטה באיזה בית קפה ממוצע. חיי היו פשוטים והשגרה בהם הייתה רגועה ושלווה. ליליאן עזרה לי לפרוק את הארגזים ולעצב את הבית בצורה מודרנית. יצאנו מדי שבוע לבלות במקומות אקראיים, רוב הימים עבדתי ובערבים המאוחרים התעסקתי בצפייה בסרטים וסדרות. כשהיה לי זמן פנוי לפני העבודה הייתי קופץ למכון כושר ומתאמן, או יוצא לריצה מסביב לפארק שמול ביתי.
YOU ARE READING
שהאהבה תלך לעזאזל / boyXboy
Teen Fictionמי היה מאמין שאוליבר ההומופוב יתאהב באח הקטן של החבר הכי טוב שלו.