Zo zámku sme sa premiestnili do vzdialeného mesta, kde bývali vo svojich sídlach významní démoni, ktorí uctievali Hádesa a konali pre neho zlo. Aby sme nepútali na seba pozornosť mali sme na sebe oblečené dlhé čierne plášte až po zem a vďaka kapucni, ktorú sme mali nám nebolo vidieť do tvári. Hádes ma po celý čas držal za ruku, prechádzali sme uličkami mesta a strácali sa v jej útrobách. Stihla som si všimnúť, že na hlavnom námestí bol ruch a démoni tam o niečom živo diskutovali, ale nestihla som zachytiť, čo bolo pre nich také zaujímavé. Hádes zastal pri drevených dverách a trikrát zaklopal na ne, otvorila nám žena, ktorá mala po celom tele nakreslené rôzne obrazce a symboly, zahalené mala len intímne partie a bola zabalená do rovnakej farby látky ako jej pokožka. Mala čierne krátke vlasy a hnedé oči. Keď sme zdvihli hlavy a neznáma zistila, kto sme hneď sa nám poklonila a pustila nás do útrob útrob domu, ktorý z vonku pôsobil akoby mal každú chvíľu spadnúť, ale bol to len klam pretože z vnútra bol krásne zariadený a pôsobil honostne. Prevládali tu farby ako zlatá a strieborná.
,,Rada vás spoznávam vaše veličenstvo, je mi cťou. Moje meno je Sholeh, čo znamená v mojom jazyku oheň." Bola zaujímavá a mala zvláštny prízvuk.
,,Aj mňa teší Sholeh, máš nádherné meno, odkiaľ pochádzaš ?"
,,Ďakujem, moja kráľovná. Pochádzam z Perzie." Páni bola taká stará a chodila, tak vznešeno, čo sa so mnou nedalo porovnávať. Podľa mňa bola ona kedysi kráľovnou. Zaviedla nás pri ďalšie dvere, ktoré boli zatvorené.
,,Už tvoje služby nebudeme potrebovať." Prehovoril Hádes do ticha domu.
,,Ako si želáte. Kráľ, kráľovná." Poklonila sa nám a odišla tou istou cestou ako sme prišli.
,,Teraz keď sme tu sami, zatvor oči, drahá." Urobila som, tak ako chcel. Verila som mu a bola som v napätí, čo sa ukrýva za dverami, aké prekvapenie tam na mňa čaká.
,,Nepodvádzaj !" Pretočila som nad ním očami, aj keď ma nemohol vidieť. Dvere sa s vrzgotom otvorili, Hádes ma chytil za ramená a viedol ma pred sebou do útrob izby.
,,Môžeš otvoriť oči." Rýchlo som ich otvorila a ostala som v nemom úžase. Myslím, že som mala aj ústa otvorené dokorán. Hádes stál ešte stále za mojím chrbtom.
,,Nič nehovoríš, nepáči sa ti to ? "
Stále som bola ticho a nevychádzala zo mňa ani hláska. Kráľ podzemia a všetkého mŕtveho, krutý, silný, všetci sa ho boja a on pripraví pre svoju družku toto ! Roztápam sa...
,,Stratila som slová. Je to dokonalé, perfektné..." Otočila som sa, aby som mu videla do tváre a s nehou v písanou v mojich očiach som ho pobozkala. Hádes mi bozk opätoval s ešte väčšou vášňou, keď sme sa od seba odtiahli, Hádes mi vyzliekol plášť a aj sebe a uložil ich na vešiak pri dverách. Chytil ma za ruku a spolu sme prešli k prestretému okrúhlemu stolu. Hádes mi odsunul stoličku, aby som si mohla sadnúť prvá a až potom sa usadil on sám. Svietili mi oči od lásky a aj vďaka tisícom sviečok, ktoré boli rozmiestnené po celej izbe. Na stole sa sa nachádzalo moje obľúbené jedlo, priestor zapĺňala vôňa mojich obľúbených kvetín, ktoré ako jediné nám robili spoločnosť a samozrejme som tu bola s mojím milovaným druhom. Toto bol najkrajší okamih aký som kedy zažila, usmievala som sa od ucha k uchu. Môj drahý mi pripravil romantickú večeru so všetkým, čo k tomu patrí.
,,Kto by to bol kedy povedal, že Smrť má aj romantického ducha v sebe."
,,Obkukal som smrteľníkov, čo robia pre svoje polovičky a zapáčil sa mi tento nápad. Keď som videl tvoje rozžiarené oči a ten okúzľujúci úsmev, stálo to všetko za to."
Bola som ešte stále určitou časťou smrteľník a preto ma to tak potešilo, toto som ešte nikdy nezažila. Nikto mi niečo také krásne a romantické nepripravil ani počas môjho života.
,,Prečo práve tu ?"
,,Počuješ niečo ?" Započúvala som sa do ticha, ale nič som nepočula preto som pokrútila hlavou zo strany na stranu.
,,Presne, je tu ticho, nikto nás neotravuje. Tento dom je začarovaný z vonka nepreniká do vnútra žiaden zvuk, ktorý by narúšal harmóniu. Býva tu Sholeh. Kedysi bola krutou bojovníčkou a kráľovnou, zomrela mladá. Za jej krvi prelievanie
som jej poskytol tento dom pretože rýchlo vzplanie ako oheň a môže sa naštvať."
Môj odhad o Sholeh bol správny. Už som tomu chápala prečo sme prišli sem v zámku by nás každý, len otravoval a nemali by sme súkromie a neužili si prítomnosť toho druhého. Poslednom čase sme mali toho veľa na práci. Hádes riešil mŕtvych a podobne a ja som sa vzdelávala a trénovala.
Aspoň sme vypadli na chvíľu z domu a ja som mohla vidieť z blízka mesto a jeho obyvateľov a spoznala som niekoho nového. V tichosti, ktoré bolo vítané sme jedli naše jedlo a sem-tam sme niečo povedali.
,,Bria mi povedala, že ťa história veľmi zaujíma a veľa sa pýtaš. Som rád, že chceš spoznať minulosť mojej ríše."
,,Bria je úžasná a výprava mi veľa informácií, konečne som z časti pochopila ako tento svet funguje a prečo je potrebný."
,,A čo hovoríš na Rafaela ?"
,,Rafael je dobrý učiteľ. Myslí, že sa každým dňom zlepšujem v technike boja. Začínali sme palicami a teraz konečne prejdeme na pravé zbrane. Teším sa až znova použijem tvoj dar, ktorý si mi dal, keď som išla do lesa bojovať, od vtedy som tie dýky nepoužila. Rafael mi ich nechcel povoliť pokiaľ sa nenaučím bojovať naprv s palicami."
,,Rafael ťa vychvaľoval aká si tvrdá a nelútostná v boji, ale aj drzá."
Zasmiala som sa na tom pretože som si predstavila ako som ho naposledy poslala do zadku najškaredšieho tvora aký sa tu nachádza. Bola som trošku drzá, ale to len preto lebo ma naštval.
,,Možno som trochu." Nevinne som sa usmiala na Hádesa.
,,Aurora, Rafelovi len prospeje, keď mu niekto zrazí jeho ego. Som na teba hrdý, že si taká šikovná. Si výnimočná a ja ďakujem všetkým, ktorí mi ťa priniesli do môjho skazeného, zlého sveta."
Znova som sa roztápala po jeho slovách a z oka mi vypadla aj slzička.
,,Ja som šťastná s tebou tiež, ani si nevieš predstaviť."
Boli sme pre seba stvorení...Ďakujem za prečítanie :)
Ospravedlňujem sa za meškanie s príbehom. Dúfam, že mi to prepáčite.
Taktiež by som sa chcela poďakovať, že Vás baví môj príbeh a za neskutočných 9k pozretí. Všetko je to vďaka Vám.
Ďakujem za podporu a za každý vote alebo komentár. Vždy ma veľmi potešia :)Užite si zvyšok dňa...
Sholeh (Oheň)
- Bývalá kráľovná a bojovníčka Perzie.
YOU ARE READING
Kráľ démonov (Čierna bola jeho farba)
FantasyKráľ všetkého mŕtveho a dievča, ktoré je obyčajné, ale pre neho neobyčajné, práve tou farbou... Dve nebijúce srdcia... Aký bude ich koniec ?! Dobro zvíťazí nad zlom ? Aj keď sa dej odohráva v srdci pekla, kde ani anjeli sa neodvážia vkročiť ? ... V...