5 yıl sonraDoğan güneş kendini belli ederken ellerini siper etme ihtiyacını duymadan yanındakinin göğsüne yasladı başını Yoongi. Bu sevimli hareketi eşinin de uyanmasına neden olduğunda göğsündeki başa ufak bir öpücük kondurdu daha gözlerini tam açamamasına rağmen.
"Uyandırdım mı?" dedi mahçup bir sesle küçük olan. "Sorun yok sevgilim keşke her gün bu şekilde uyandırılsam" dedi bu sefer eşinin saçlarında burnunu gezdirirken.
Yoongi duydukları yüzünden hissettiği mahçuplukla hafifçe kafasını kaldırdı.
"Biliyorsun sevgilim. Boş geçen bir günüm yok bile"
"Ah, tabiki biliyorum. Benim güzel eşim ülkenin en iyi doktoru, tabiki de her insan onu isteyecek" dedi eşini gururlandırmak istercesine. Çünkü ondan gurur duyuyor, ellerini tutarak onu tüm dünyaya tanıtmak istiyor onun eşi olduğunu, ona ait olduğunu bağırmak istiyordu.
Geçirdiği zorlu yıllara rağmen her zaman el ele olmuşlardı. Sorunları onları ayırmak yerine aralarındaki bağa bir düğüm daha atmıştı sanki. O hastaneden çıktıklarından sonra güzel günler birbirini kovalamıştı.
✨
2 sene önce;
"Ve bu dönemi birincilikle bitiren öğrencimiz.."
Müdür konuşurken gerginlikten kalbi deli gibi çarpan Yoongi eşine gülümsediğinde Hoseok ellerini birleştirdi.
"Sana güveniyorum sevgilim o kişi sensin...biliyorum" dedi destek olduğunu belli edercesine.
Zaman durmuştu sanki.
"Min Yoongi...lütfen buraya gel"
Etrafındaki kalabalıktan yükselen alkış sesleriyle yerinden sıçrayınca bir anda kendisine sarılan eşine karşılık verdi.
"Biliyordum sevgilim. Biliyordum"
Titreyen bacaklarıyla sahneye doğru ilerledi. Müdürünün ona uzattığı belgeyi aldıktan sonra mikrofonu eline aldı.
"Aslında... ne diyeceğimi bilemiyorum.." diye söze girdikten kısa bir süre sonra kalabalıklar arasında bir ses yükseldi.
"İşte benim eşim! Görüyor musunuz o benim eşim!" dedi tanıdık bir ses.
Bu kelimeler herkesi güldürürken Yoongi dolan gözlerini sildi.
"Teşekkür ederim..En çok da sana sevgilim" dedikten sonra eşine gülümseyerek indi sahneden.
"Seninle gurur duyuyorum sevgilim"
✨
Daldıkları uzun sabah sohbetlerini bölen minik ayak sesleri olmuştu. Kapının kenarında öylece bekleyen küçük kız bir Hoseok'a bir Yoongi'ye bakıyordu izin istercesine.
"Min Hee! Gel bakalım yanıma" dedi Yoongi heyecanla yataktan doğrulup kollarını açarken. Küçük kız paytak adımlarıyla yatağın oraya gelip kendisini bekleyen Yoongi'ye sarıldı küçük kollarıyla.
Kucağına alarak küçük kızı aralarına aldıklarına iki yanağına da öpücük aldı iki adamdan da.
Namjoon ve Seokjin sevgililiklerinin daha ilk senesinde Namjoon'un sabırsız davranışları yüzünden evlenmiş birkaç sene sonra da küçük Min Hee'yi evlatlık edinmişlerdi. Ve herkes bu küçük kızı çok sevmişti.
Şimdi de yıldönümlerini kutlamak için gitmelerini fırsat bilen Yoongi ve Hoseok küçük yeğenlerini hemen evlerine getirmişlerdi. "Bugün beraber boyama yapalım mı Min Hee?" dedi Yoongi güzel kıza dönerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mi casa | sope [düzenlendi]
Fanfiction'bu ayrılmamız hem gidiş hem kalıştır ikimiz için; sen ne kadar kalsan da geliyorsun benimle, ben ne kadar gitsem de kalıyorum seninle' #2 SOPE (24.11.19) #1 SOPE (06.12.19)