Posłowie.

1.3K 141 258
                                    

Od czego by tu zacząć. Po pierwsze - wow, to była moja zdecydowanie najszybciej napisana historia. 1 rozdział wstawiłam 4 października, a ostatni 1 grudnia - tak specjalnie czekałam do 00.00, żeby był świąteczny miesiąc na świąteczny rozdział. Czyli właściwie niecałe 2 miesiące, podczas których powstało 25 rozdziałów, a ogólnie 29 części opowiadania bez tego posłowia. Standardowo zżyło mi się z bohaterami, ale to raczej nic nowego.

Tym bardziej standardowo pragnę podziękować każdemu czytelnikowi, a zwłaszcza tym stałe komentującym. Kocham was wszystkich całym serduszkiem.

Tak dla "humoru mam dla was kilka ciekawostek. Z chęcią usłyszę, czy coś was jakoś zaskoczyło!

Dziesięć sąsiadowych ciekawostek:

1. Nie żeby miało to jakkolwiek wpłynąć na fabułę, ale Tomek jest biseksualny.

2. Olek początkowo miał być homoseksualny, ale pisząc jego postać „odkryłam", że to nieprawda, a właściwie po prostu Pestka nie wie kim dokładnie jest, a to nic złego. Jest młody i ma całe życie na ustalenie tego – o ile kiedyś w ogóle to zrobi.

3. Maciuś grzecznie spławił Julka z Grindra w wiadomości, bo to nie było to od początku. Było mu z nim miło i... i tyle.

4. Olek nie wygrał konkursu z matmy XD cóż za zaskoczenie.

5. Tomek nie domył plamy po piwie w domu Witka.

6. Mama Olka zostawiła jego ojca chwilę po porodzie Wojtka.

7. Tomek wciąż stara się rzucić fajki, a Zuzia wciąż ma je w szufladzie ze skarpetami XDD

8. Ola widziała na imprezie chłopaków przez szybki w drzwiach (opisane są zresztą w rozdziale, w którym Olek wspomina ową imprezkę). Tomek to samo, dlatego czasem uśmiechał się pod nosem, gdy ktoś coś wspominał o Olku i Maćku albo jak na półmetku zwrócił uwagę olkowi, że to co robi jest paskudne. Tajemny shiper z niego XDD

9. Wątek Tomka i Zuzy poniekąd ucięłam, wiem, ale było to specjalnie, bo chciałam zakończyć to w dobrym momencie, gdy zaczynają... coś ;)

10. Olek i Maciek dostali taką samą ilość rozdziałów, a Zuzia o jeden więcej od chłopaków.

Ugh, nie wiem nigdy co napisać. Po prostu... wzruszyłam się, jestem kluchą emocjonalną wiem.... Dziękuję wam, czytelnicy i mam nadzieję do zobaczenia może kiedyś w czymś nowym....

~i_feel_so_stupid , godzina 00.00, 1 grudnia 2019.

SąsiedziOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz