| 14

424 15 4
                                    

Medya; Mayıs Dinçer

"İhanet,en güvendiğin insandan gelir genelde. Sen 'o yapmaz' desende, o yapar... Çünkü seni sevdiğini biliyor ve bunu olabildiğince kullanmak istiyor. Demem o ki, haddinden fazla güvenmeyin. Çünkü insandır, yapar..."

🎶 Little Mix - Little Me

Yazardan

Elçin,dolu gözleriyle eniştesine baktı. Öğrendikleri ona ağır gelmeye başlamıştı. Daha fazla bu yükü taşıyamayacaktı...

Yine de burukça gülümsedi. "Bizim o sert ve kaba adamın ardında, daha beter biri yatıyormuş."

"Baba..." dedi Buğlem titreyen sesiyle. "Bu doğru mu?"

Faruk hiçbir şey diyemedi. Öylece zemine bakıyordu. Aklından bin türlü şey geçiyordu ama, hiçbirini kelimelere dökemiyordu.

Buğra inanamayan gözlerle babasına baktı. "Doğru mu bunlar?" dedi. "Gerçekten böyle bir şeyi yaptın mı?"

"Hayır..." dedi Fulya ağlamaya başlayarak. "Faruk bunu yapmaz... İnanmıyorum,o bunu yapmaz."

"Mayıs Hale'nin öz kızı değil." dedi Elçin sesini bulduğunda. "Hale'nin öz kızını bu adam ölüme terk etti."

İğrenen bakışlarıyla Faruk'a döndü. "Vicdanın rahat mı?" diye sordu sertçe. "Yani bunca yıl nasıl böyle rahat uyudun? Hale'nin bebeğine nasıl kıydın? Mayıs'a nasıl kıydın?"

Buğra titreyerek sandalyeye oturdu. Bu duyduklarını idrak edemiyordu. Babası gerçekten bu kadar kötü bir adam mıydı?

Mayıs... Ona bunu nasıl söyleyeceğim? Annesi onun öz annesi değil,hayatı tamamen yalan. Boşu boşuna o pislik adamın kahrını çekiyor.

Fulya "Faruk yapmaz..." dedi bir kez daha. "Bu kadar ileri gitmez..."

O sırada "Neler oluyor?" diyerek eve geldi Ahu ve Tuna.

Ahu, kız kardeşinin halini görünce korkuyla yanına koştu. "Neler oluyor böyle? İyi misin?"

"Anne, bu adam bir katil." dedi Elçin. "Az önce bütün yaptıkları ortaya çıktı."

"Ne diyorsun kızım sen?" dedi Tuna kaşlarını çatarak.

Elçin sinirle güldü. "İnsanlar sana bu kadar güveniyorken sen onlara bunu nasıl yaptın?"

"Kapa çeneni artık..."

"Sen bir bebeği öldürdün!" diye bağırdı Elçin.

Artık ağlamaya başlamıştı. "Masum bir bebeği öldürdün! Mayıs'ın hayatını mahvettin!"

"Baba..." dedi Buğlem ağlayarak. Bu yük kalbine o kadar ağırdı ki... "Bunu nasıl yaptın?"

Faruk dolu gözleriyle Fulya'ya baktı. "Annenizin de suçu var."

"Ne?" dedi Buğra zorla ayağa kalkarak. "Annemin bu işle ne alakası var?"

"Biz severek evlenmedik." dedi Faruk ve zorla sandalyeye oturdu. "Ben on sekizimdeydim... Hale'ye aşıktım. Ama babamlara ne dediysem de ikna edemedim, beni Fulya ile evlendirdiler.

PapatyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin