Ali sessiz bir yere geçti ve Mesut'u aradı.
- Alo
- Alo abi önemli bişey mi vardı şuan müsaitim söyleyebilirsin.
- Hahahaaa sana güzel haberlerim var hazır mısın?
- Hazırım abi hadi meraktan çatlatma adamı.
- Birinci ligden bazı takımlar seninle ilgileniyorlar bu ocak ayında seni transfer etmek isteyen 3 takım var, bu konuda seninle tartışmak için aradım kulüp ile konuşmuşlar önce ama olumsuz cevap almışlar benimle iletişime geçtiler seninle konuşup kulübü ikna etmeni istiyorlar.
- Bu çok iyi bir haber abi ama ben sezon sonuna kadar Pendikspor'da kalmak istiyorum. Sezon sonuna kadar hiçbir kulüp ile görüşmek istemiyorum, yeni kurduğum düzeni bozmasam daha iyi olur burada çok mutluyum. Burada kendimi daha iyi geliştirebileceğimi düşünüyorum bunu yapabilir misin?
- Merak etme evlat ben bunun için senin menajerin oldum, seni kimsenin rahatsız etmeyeceğine emin olabilirsin kulübüde bu konuda bilgilendireceğim sen kendini geliştirmeye bak.
- Sağolasın abi iyiki varsın şimdi derse gitmem gerekiyor sonra seni ararım.
- Tamam evlat kendine iyi bak görüşürüz.
Ali telefonu kapattıktan sonra sınıfa döndü arkadaşları ona ne olduğunu sordular o da herşeyi anlattı. Ali adına sevinmişlerdi, verdiği kararın doğru olup olmadığını biraz düşünmesi gerektiğini söylemişlerdi. Dersler bittikten sonra zaman kaybetmeden eve gidip sonrada antrenman için yola çıktı. Bugün erken gidiyordu alt yapıdan gelen çocuklarla özel antrenmanları vardı.
Ali idman alanına geldiğinde kupa maçı kadrosundaki herkesin hazır olduğunu çalışmalara erken başladıklarını farketti. Hemen antrenman için giyinip Fikret Hocanın yanına gitti.
- Merhaba hocam, umarım çok geç kalmamışımdır.
- Bir saat oldu, sen ısınmaya başla sonrada 5 km koşu yap. Bu sırada diğerleri ile idman maçı yapacağız takım arkadaşlarını biraz görmeni istiyorum bu akşam saat dokuzda ekstra bir antrenman daha yapacağız, şimdi ayrı çalış ama akşamki antrenman maçında sende olacaksın.
- Tamam hocam.
Ali ikinci sahada ısınma hareketlerini yaparken Fikret Akdemir iki takımı oluşturmuş antrenman maçına başlamışlardı. Ali ısınma hareketlerini bitirdikten sonra koşuya başladı, hızlı bir tempoda koşarak hemen bitirmek istedi böylece maçı izleyebilecekti. Diğer sahada maç başlamıştı genç futbolcular kupa maçında oynayabilmek için çok istekli bir şekilde sahada hünerlerini gösteriyordu. İlk devre bitmişti Ali'de koşu bitirdikten sonra Fikret Akdemir ve teknik heyetin yanında maçı izliyordu. İkinci devre ile birlikte Fikret Akdemir ve ekibi not tutmak ile meşguldüler kafalarında bir onbir belirmeye başlamıştı. Ali'de sahadaki futbolcuların oyunana bakıyordu, sadece bir kaç futbolcu vasat seviyesindeydi diğerleri vasatın altındaydı. Bu futbolcular ile kupada hiç şanslarının olmadığını düşünmeye başladı. Bir kaç yetenekli futbolcu vardı ama onlarda ya çok bencil yada çok güçsüzdü önlerinde daha çok yol olduğu belliydi. Ali hiç bişey söylemeden maçı izlemeye devam etti hoca yanında bir takım oluşturuyordu kağıda isimler yazılmaya başlamıştı.
- Ali sahadaki oyuncular nasıl?
- Valla hocam doğruyu söylemek gerekirse çok güçsüzler, istediğim gibi değiller ama hırs ve azim var bu turu geçebilirsek bir sonraki tur için daha iyi olabiliriz.
- Endişelenme, kupa çok fazla önemli değil bizim için sadece bir kaç yetenekli oyuncu çıkarabilirsek diğer takımların dikkatini çekebiliriz ve belkide bizden oyuncu isterler kulüp biraz para kazanabilir. Başkan ile böyle bir plan yaptık yaşlı oyuncuyu kimse istemez ama gençlerden birileri kendini ispatlayabilirse diğer kulüplerin dikkatini çekecektir.
- Sizi anlıyorum hocam, ama bende kaybetmeyi seven bir oyuncu değilim bu yüzden sahada en iyi oyunumu oynayacağım. İyi bir takım kuracağınıza inanıyorum.
- Aferin delikanlı, hep böyle olmanı istiyorum, ileride çok büyük bir futbolcu olacak inanıyorum. Umarım gelecekte beni onurlandırırsın. Bu takımın kaptanı sen olacaksın sahada takımda görmek istediğin oyuncu var mı seninde fikrini öğrenmek isterim.
- Sağolun hocam, sizin hakkınızı asla ödeyemem. Futbol geçmişi olmayan bana şans vererek hayatımda unutamayacağım bir insan olarak kalbimde yer edindiniz ve bana yapılan bir iyiliği asla unutmam. Her zaman benim için en büyük teknik direktör olacaksınız. Sahada kırmızı takımın stoperleri iyi kademeyi iyi yapıyorlar hava toplarında da iyiler. Kırmızı takımdaki sağ açıkta oynayan Mert'in hızı iyi oynamak isteyeceğim bir isim olur ama çabuk yoruldu 25. dakikadan sonra oyundan düştü. Beyaz takımda sol bek ve sol açık iyi standart bir ikili biraz güçlendirme ve kondisyon ile iş yapabilirler bu dördünü oyunda görmek isterim Mert ise ikinci yarıda hamle olarak kullana bilirsiniz hızı ile rakip takımı zorlar.
- aynı isimleri düşünüyoruz bu iyi, akşam A takıma karşı bir hazırlık maçı olacak , bu takım ile neler yapabileceğini göster arkadaşlarına hem yeni takım arkadaşlarınada daha yakından bakabilirsin. Harun hocan ile beraber ofise git, o kupa maçında beraber oynayacağın arkadaşların ile ilgili dökümanlar verecek takım arkadaşların hakkında öğrenmek istediğin herşey orada yazıyor olacak.
- Tamam hocam.
Ali, U21 teknik direktörü olan Harun Şen ile ofise gidip futbolcuların bilgi ve istatistiklerinin bulunduğu evrakları aldı. Duş yaptıktan sonra kendisine sessiz bir yer bulup orada evrakları okumaya başladı. Kağıtta yazan bütün bilgileri kafasına not ediyordu zayıf yönleri, güçlü özellikleri, oyun anlayışı, karakteri hepsini öğreniyordu. Az önce maçta gördüğü bu oyuncular ile kağıtta yazan bilgileri kendi kafasında birleştiriyordu. 17 kişilik bu listeyi kafasında simülasyon ederek kendininde içinde bulunduğu bir onbir kişilik takım oluşturdu sonrada A takımı rakip olarak simüle etti.
Aklında Bu iki takımın eksikleri ve artılarını kullanarak farklı senaryoların olduğu 10 farklı maç oynandı ama en iyi senaryoda bile 3 farklı mağlubiyet alıyorlardı. Bu senaryolarda kendini normal bir oyuncu olarak hayal etmişti bu akşamki antrenman maçında sadece savunma ve pas yönünü üst seviyede kullanacaktı hücumda takım arkadaşlarını oynatarak onların gerçek seviyelerini görmek istiyordu. Kendinin asıl gücünde oynadığı bir maç kurduğunda kafasında, yüzünde belli belirsiz bir gülümseme ortaya çıktı.
Yeniden merhaba arkadaşlar bir sorun olmazsa hikaye hergün bir bölüm olacak şekilde devam edecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜCE FUTBOLCU
FantasyKahramanımız 17 yaşında bir lise öğrencisi. Kendisi bu hayata şanssız başladı ve öylede devam etmekteydi. Annesini henüz yeni doğmuşken kaybetmişti. Babası ile gecekonduda yaşamaktaydı. Babası Ali'yi fazla sevmemekteydi eşinin ölüm sebebinin O olduğ...