- Aslı biz niye geldik ki okulda otururduk ne güzel burda ne yapacağız baksana herkes bizim mahalleyle dalga geçiyor kazanma şansımız yokmuş.
-Kübra biliyorsun Gökhan benim sevgilim tabiki desteklemek için gelecektim a takımda ilk kez sahaya çıkıyor sen istersen gidebilirsin.
-Anladım sevgilin var artık biz olsakta olur olmasakta değil mi bizimle işin bitti artık.
-Öyle demek istemedim biliyorsun yeni çıkmaya başladık davet etti çok ısrar etti yoksa futboldan hoşlanmadığımı biliyorsun.
-Biliyorum şaka yaptım sen bana bakma maçtan sonra sevgilinin ağlayacak bir omuza ihtiyacı var zaten hahaha.
-İnşallah fazla gol yemezler, benimle dalga geçme gel çekirdek falan alalım kuru kuru maç izlemeyelim.Herkes Fevzipaşaspor'un kaç tane gol yiyeceğini tartışıyorlardı hatta iddiaya girenler bile vardı.
Takımlar sahaya çıkmıştı başlama düdüğünü bekliyorlardı Fenerliyolspor her zaman ki kadrosu ile sahaya çıkmıştı. Fevzipaşaspor'un kadrosu kalede Muharrem, savunmada Mert,Cemil,Caner,Coşkun ve Yunus, orta sahada Celal,Oğuzhan,Ali ve İbrahim, forvette ise Gökhan ve Batuhan vardı oldukça genç bir kadroydu sadece kaleci Muharrem 27 yaş ile en yaşlı futbolcuydu en genç futbolcular ise 18 yaş ile Caner,Gökhan ve Ali'ydi.Düdük çaldı ve maç başladı başlama vuruşunu Fenerliyolsporlu oyuncular yaptı hızlı bir şekilde atak yapmak istediler ama futbolcular bireysel bir şekilde oynuyorlardı bir türlü baskı kuramıyorlardı bu oyun karşısında hem kendileri hemde Fevzipaşasporlu oyuncu ve taraftarlar şaşırdı çünkü rakip takım oyunu oynamıyordu. Fenerliyolspor ikinci bölgede kazandığı topu bir türlü üçüncü bölgeye taşıyamıyordu bireysel oyun oynadıkları için üç kişi ile çevrilen oyuncu topu kaybediyordu. Fevzipaşaspor'un oyun anlayışı rakibe orta sahada hafif bir pres yapıp rahatsız ediyorlar daha sonra hücuma geçen futbolcuları birinci bölgede üçlü pres ile boğarak topu alıyorlardı daha sonra kanatlardan hızlı bir şekilde atak yapmayı deniyorlar ve ceza sahasına yapılan ortalar ile gol atmaya çalışıyorlardı ilk 20 dakika böyle geçti sahadaki futbol hiç zevk vermiyordu. Fenerliyolsporlu futbolcular zaman geçtikçe gol atamadıkları için iyice baskı altında kalmışlar ve stresleri artmıştı. Fenerliyolspor'dan Yusuf kendi hücum yönlerinden orta sahanın sol tarafında top ile buluştu Celal pres yapıyordu Oğuzhan'da Celal'e yardım için geliyordu bir anda ikisinin arasından topu Resul'e pas attı Ali hemen yanında topu almak için geldi ama Resul topu aldığı gibi markajdan kaçan Yusuf'a tekrar gönderdi kendisini karşılamaya gelen Cemil'i ince bir bilek hareketiyle geçti önü bir anda boşaldı 10 metre sonra ceza alanına girecekti topla koştu tam ceza alanına girecekken Mert topa müdahale yapmak için kaydı top ile beraber Yusuf'ta düştü ama çok sert bir müdahale değildi hakem koşarak geldi ve Mert'e sarı kart gösterdi. Şimdi Fenerliyolspor tehlikeli bir noktadan serbest vuruş kullanacaktı topun başında takımın kaptanı Yener vardı 5 futbolcuda ceza sahasında vardı, Fevzipaşaspor'dan Batuhan hariç herkes ceza sahasındaydı Gökhan uzun boylu olduğu için savunmaya yardıma gelmişti. Yener bir ceza sahasına bakıyor birde kaleye bakıyordu. O sırada taraftalarda heyecanla pozisyonu izliyorlardı.
- Bu sefer gol geldi gibi bizimkiler iyi dayandılar bu zamana kadar.
- Dur daha gol olmadı erken konuşma.- İnşallah atamazsın, Allah'ım nolur top kaleyi bulmasın.
- Bence orta yapar pozisyon kaleye çok yakın şut atmayı denese ya baraja çarpar yada dışarı çıkar orta yapmak en mantıklısı.
- Ben olsam kaleye şutu atarım sağ üst köşeye atarsa gol olur.
- Ben olsam barajın ayaklarının altından topu gönderirim barajdakiler nasıl olsa zıplıyor hem kalecide bu vuruşu beklemez.
Saha kenarında bu konuşmalar olurken Yener topa doğru koştu ayağının dışı ile sert bir şekilde vurdu top barajın üstünden geçti üst direğe çarptı ve sol tarafa doğru gitti Yunus topu aldı orta sahada bekleyen Batuhan'a attı. Topu alan Batuhan arkasını döndü ve koşmaya başladı sağına soluna baktı ve boş alana koşmaya başladı karşısında 4 futbolcu vardı bir anda sağ tarafından biri koşarak geldi onu geçti gitti koşan kişi Ali'ydi hemen çapraz bir koşu yaparak defansın dengesini bozmak istedi. Batuhan'ı karşılamaya bir kişi geldi vücudu ile topu koruyarak koşmaya devam etti Ali'ye baktığında eli ile ara pas atmasını işaret ediyordu o da topu kalenin sağ tarafına doğru çapraz bir ara pas gönderdi Ali bir anda hızlanarak topa koştu kalecide topa doğru koştu topa Ali daha yakında sol taraftan gelen savunma oyuncusu yetişemeyeceğini anlayınca topa kayarak hamle yaptı kalecide kollarını açarak vücudu ile açıyı iyice kapatmak için topa yaklaşıyordu. Ali topun yanındaydı bir an gözü ile kaleye baktı ve çekeceği hiç bir şutun kaleye girmeyeceğini görüyordu kaleci çok iyi yer tutmuştu aynı zamanda solundan kayarak topa müdahale etmeye gelen savunma oyuncusu vardı top ile çalım atmak için fırsatı yoktu önce topu tutup rakibin faul yapmasını bekleyerek penaltı şansı doğabilirdi ama aynı zamanda sakatta kalabileceğini düşününce bu fikirden vaz geçti bunların hepsi bir saniye içinde düşünmüş ve en doğru hamleye karar vermişti sol ayağının topuğunu topun önüne koymuş sonra sağ ayağının üstü ile topu sıkıştırarak gökkuşağı hareketini yapmıştı top Ali'nin arkasından havalanıp kalecininde beklemediği bu hareket karşısında geç tepki vermesiyle top kaleye doğru yönelmişti kayarak gelen savunma ise bu hareketi gördükten sonra endişe ile topa bakıyordu o sırada top kaleye girdi savunma oyuncusuda Ali'nin ayaklarına kayarak gelerek onun yer ile temasını kesmişti kalecide topa geriye doğru uçarak hamle yapmaya çalışmıştı herkes donmuş bir şekilde bu üçlüye bakıyordu şaşkın gözlerle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜCE FUTBOLCU
FantasyKahramanımız 17 yaşında bir lise öğrencisi. Kendisi bu hayata şanssız başladı ve öylede devam etmekteydi. Annesini henüz yeni doğmuşken kaybetmişti. Babası ile gecekonduda yaşamaktaydı. Babası Ali'yi fazla sevmemekteydi eşinin ölüm sebebinin O olduğ...