" Evet sayın seyirciler merhaba ben spikeriniz Ümit Turan, güzel bir karşılaşma ile karşınızdayız yanımda duayen isim Ömer Üründül var. Evet hocam kadrolar hakkında ne düşünüyorsunuz. Ev sahibi takım çok genç bir kadro ile sahaya çıkıyor."
" Aslında bakarsan Kayserispor'da genç bir takım sürmüş sahaya ama Pendikspor'a göre yinede daha tecrübeliler. Pendikspor iyi bir savunma yaparsa puan yada puanlar alabilir."
" Kayserispor'un şansını daha yüksek görüyorsunuz galiba hocam."
" Sonuçta biri süper lig takımı diğeri ikinci lig aralarında illaki fark olacaktır. Ama ben Kayserispor kesin kazanır diye bişey demiyorum Pendikspor'da kazanabilir kendi ligini domino etmiş bir ekip sonuçta."
" Açıklamalarınız için teşekkür ederiz hocam şimdi maça dönelim birazdan düdük çalacak."
İki takımda hazır bir şekilde düdüğü bekliyorlardı. Pendikspor'un kadrosu bir önceki maç ile aynıydı.
" Düdük çalıyor ve başlama vuruşuyla Kayserispor oyuna başlıyor."
Maç iki takımında hataları ile başladı bir süre sonra Pendikspor oyunun kontrolünü aldı. Seri ve akıllı paslaşmalar ile Kayserispor'u koşturuyorlardı.
" Dakikalar sekizi gösterirken karşılaşma biraz durağan devam ediyor, Savunmanın göbeğinden Bülent topu Yunus'a veriyor. Sol kanatta Murat'a vermek istiyor rakip hemen önünü kapatıp baskı kuruyor. Topu riske atmadan Ali'ye veriyor. Ali top ile ileriye koşuyor birinci adamı geçti hiç durmadan devam ediyor şimdide bir bacak arası çalımla rakibi geçti Kaan'a pas verecek, hayır bir fake attı iki oyuncu daha oyundan düştü ceza sahasına girdi kaleciyle karşı karşıya vurursa gol olacak topu kalenin sağına yuvarlıyor topla buluşan Cüneyt ve gooollllllllllll çok güzel bir gol. Golün oluşumu bakımından böyle güzel bir gol uzun zamandır izlememiştim."
" Ali top ile rakip sahayı iyi geçti, rakipleriyle adeta oynadı sonrada kendisi gol atabilecekken arkadaşına asist yaptı. Böyle estetik çalımlar ile gol izlemeye alışık değilim."
"Ali ismi bu sene biranda dillendirilmeye başlandı, ligde de takımını sırtlıyor hem en çok gol atan futbolcu hemde en çok asist yapan iki katagoride de lider. Alt ligleri takip eden meslektaşlarımızın söylediğine göre Ali, gelmiş geçmiş en yetenekli Türk futbolcu olabilirmiş. Hatta şimdiden fan sayfaları oluşmaya başlamış hayranları dünyanın en iyi futbolcusu olacağını düşünüyor."
Spiker televizyon başında maçı izleyenlere Ali hakkında bilgiler veriyordu. Kampüsün kantininde maçı izleyenler biranda gol diye bağırmaya başladılar 15 kadar kişi maçı takip ediyordu. Maçı izlemeyenlerde vardı golle beraber onlarda televizyona baktılar. Kampüsten birinin bu maçta oynadığını önde maçı izleyen gruptan duymuşlardı. Bu grubun başını en yakın arkadaşları Semih,Mehmet ve Ramazan çekiyordu. Ali'nin ne kadar yetenekli olduğunu herkese anlatıyorlardı ama genel olarak kimse onlara inanmıyorlardı. Şimdi tüm Türkiye, Ali'yi görecekti sahada sanki kendileri oynuyormuş gibi hırslı ve mutlulardı.
Maçta 30. Dakikayı gösterirken başka gol olmamıştı. Pendikspor'un güzel futbolu devam ediyordu özellikle Ali topu ayağına aldığında rakiplerin üstüne çalımlarla giderek rakibi iyice yıpratıyordu onu durduramadıkları içinde sürekli faul yapıyorlardı şimdiden 4 sarı kart vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜCE FUTBOLCU
FantasiKahramanımız 17 yaşında bir lise öğrencisi. Kendisi bu hayata şanssız başladı ve öylede devam etmekteydi. Annesini henüz yeni doğmuşken kaybetmişti. Babası ile gecekonduda yaşamaktaydı. Babası Ali'yi fazla sevmemekteydi eşinin ölüm sebebinin O olduğ...