Dört arkadaş cafede soğuk içeceklerini içerken Kübra onları toplama amacını anlatmaya başladı.
- Ali, Enes benim bir YouTube kanalım var arada orada vlog tarzı videolar paylaşıyorum ama asıl paylaşımlarım tenis üzerine. Ünlü tenisçilerin maçlarından güzel hareketleri alıp paylaşıyorum kendi oynamış olduğum karşılaşmaları paylaşıyorum. Karşılaşmadan sonra söyledim sanada Ali, ilk kez maçın tamamını canlı yayın ile paylaştım bir ara 700 kişiye kadar çıktı izleyen sayısı diyorum ki senin son maçlarının hepsini bu şekilde canlı yayınlayabilir miyiz?
- Benim için bir sıkıntı yok yayınlayabilirsin.
- İşte tamda oyun için Deniz ile senden bir isteğimiz var, oyun tarzını biraz eğlenceli tarza getirebilir misin?- Eğlenceli tarz derken?
- Şey... anla işte biraz şov katsan oyuna ne bileyim işte hani sürekli fileye vurdurarak sayı alıyorsun ya o tarz yapılması zor hareketler gibi birşey.
- Fileye vurarak sayı yapmak o kadar zor mu ki?
Diğerleri Ali'ye boş bir şekilde baktılar içlerinden ne gibi şeyler söylediler kimse bilemezdi. Enes, Ali'nin kafasına vurdu.
- Demek basit hee ulan senin o vuruş tekniğini profesyoneller bile kullanamıyor, hadi bir yada iki kez yaparlar ama bir insan sürekli senin yaptığın gibi başarılı şekilde vuramaz yani sana zor gelmeye bilir ama biz insanlar için çok zor. Amk bide kolay diyor ya ben şurda artistik bir sayı yapsam garip havalara giriyorum adam normal diyor.
Deniz ile Kübra birbirine bakarak gülümsediler ama bu gülümsemede kendilerini küçümseyen bir hava vardı, sanki birbirine bakarak kendilerini ezikliyorlardı.
- Eeeee ne diyorsun Ali yapacak mısınız.
- Yapayım yapmasınada ben anlamamki hangi hareketlerin yapmasının çok zor olduğunu görselliğinin güzelliğini. Ben sadece kolay sayı kazandığım için o vuruşu yapıyorum.
- Kanka o hareketleri nereden öğrendin?
- Kursa yeni başladığımızda bilgim olsun diye bazı tenis maçlarından kesitler izledim daha sonra bir anime olan "Prince of tennis"i izledim oradaki hareketler çok hoşuma gitti yapabilir miyim diye denedim bazılarında başarılı oldum. Sadece biraz matematikin ve fiziğin yardımı ile bu hareketlerin bazılarını yapmak zor değil.
( Anime seven arkadaşlar varsa bu animeyi izleyin derim efsane bir animedir izlediğinize pişman olmazsınız.)
Kübra bunu duyunca sevindi.
- İşte bu bende bunu istiyorum başka böyle bir hareketin var mı?
- Evet var.
- Bize göstere bilir misin?
- Tabi benim için sorun değil.
- Ne zaman yapabilirsin.
- 2 saat sonra karşılaşmam var isterseniz 1 saat sonra gidelim hareketi göstereyim size.
- Kanka böyle hareketler biliyonda bana niye öğretmedin?
- Çok yorucu be kanka hem zihinsel hemde fiziksel bir yorgunluk oluyor fazla spor yapmadığın için seni çabuk yorar.
- Tamam hadi bu kez yedim say.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜCE FUTBOLCU
FantasíaKahramanımız 17 yaşında bir lise öğrencisi. Kendisi bu hayata şanssız başladı ve öylede devam etmekteydi. Annesini henüz yeni doğmuşken kaybetmişti. Babası ile gecekonduda yaşamaktaydı. Babası Ali'yi fazla sevmemekteydi eşinin ölüm sebebinin O olduğ...