9. Bölüm: Yeniden Diriliş

945 54 3
                                    

Dünyada bunlar olurken Ay'ın Dünya'ya bakan yüzünün arkasındaki karanlık yüzünde gemide iki adam hologramik bir ekranda verileri inceliyorlardı.
- Efendim sizce bu çocuk başarılı olacak mı?
- Sence onu gönderirken niye bu kadar cömert davrandım sanıyorsun? Onda insan dili ile kodlarsak YD var yani Yeniden Diriliş ismini verdiğimiz bu tümör insanın gelişmesini sağlıyor her ortama uyum sağlamasını sağlıyor ama bunun için doğa üstü bir olay olması gerekir. Mesela dünyayı ele alalım dünyanın bir gecede buzul çağına girdiğini düşün dışarıda her yer -70 yada -80 derecelerde olduğunu düşün insanlar bir anlık gerçekleşen olay ile alışmadıkları için toplu ölümler gerçekleşecek 1 yıl içinde nüfusun %80'ninden fazlası ölür geriye kalanlarda soğuk havada yaşamaya alışık olanlar olur. İşte bahsettiğim YD tümörü bu gibi durumlarda yaşamış olduğu vücutlarda ölmek üzere olan bedene hızlı bir şekilde yayılarak o bedeni ele geçirir ve onu evrimleştirerek tekrardan bir nevi can verir ve vücutta bu soğukta yaşamaya uygun hale gelir. Sormadan söyleyeyim vücudun eski alışkanlıkları değişmez sadece kendini zorlayan ortama adapte olarak yeni bir insan olur.
- Peki diyelim ki bu ilaçlar başarılı oldu diyelim o insanı ne yapacağız yanımıza mı alacağız.
- Hayır tabikide bu dünyadaki ırk çok basit güçsüz ve savunmasız bunu yapmaktaki amacımız insan ırkını güçlendirmek. Birçok defa başarılı olduk bu deneylerde ama insanlar bu evrimleşen insanları hep yanlış anladılar kimine tanrı dediler kimine melek dediler güç kazanan bu insanlar her seferinde yaşadıkları bölgelerdeki insanlığın sonu oldu müdahale etmek zorunda kaldı. Şimdi beklediğimiz bu kişi insanlığı yeni bir çağa taşıyacak ırkın atası olacak belkide. İlaçlar başarılı bir şekilde işe yaramakta her gece vücudunu inceliyoruz 20 yıl içinde bu uyanış gerçekleşecek.Bu seferki tek fark bizim kontrolümüzde gerçekleşecek.
İki adam ellerindeki verileri incelemeye devam ediyordu. Bu sırada dünyada Ali uyurken vücudunda olanlardan haberi yoktu ilaç etkisini gösteriyordu vücudu ve beyni her gece gelişmekteydi bu gelişim sadece uyku halinde iken gerçekleşmekteydi. Uyanıkken bir risk teşkil etmediği için ilaçlar ile aktif hale gelen tümör vücuda yayılmış şimdi sürekli gelişmekteydi beynin kapasitesi %5 olmuştu vücudundaki kaslar ise 2 kat daha güçlü olmuştu ama bu artış ilk gecede gerçekleşmişti her gece Tryyantlı bir kaşif Ali'yi incelemeye geliyordu bu gelişimi ilk 1 sene her gün kontrol etmeleri gerekiyordu. Tekrardan ani bir güçlenme ile vücut alışamayıp patlaya bilir yada yeni bir tanrı, melek vakası yaşanabilirdi. Ali'nin hafızasını silmelerinin tek sebebi buydu başarısının kendi başarısı olduğuna inandırmaktı. Böylece kendisini anormal hissetmeyecek ve normal bir insan olarak hayatına devam edecek. Ali'nin gelişimini 20 yıla yaymak içinde 1 sene boyunca hızlı gelişimi belli bir seviyede kontrol edecekler vücut bir senenin sonunda kontrol edilmeye gerek duymadan 1 senedir olduğu gibi o hızda gelişecek.

Ali bu sabah uyandığına geçen iki gün gibi yine ağrı vardı ama bu sefer çok yoğun değildi. Buda gelişiminin yavaş yavaş kontrol altına alındığına dair bir işaretti. Her zamanki gibi rutin bir şekilde okul hazırlıklarını yapıp okula gitti. Bugün diğer günlerden farklı olarak gözleri etrafı daha parlak görüyordu. Gözleri ile odaklandığı yerleri daha net görüyordu sanki daha uzağı görebiliyordu. Bu sabah aynada kendini daha kaslı gördü. Yüzü sanki biraz daha beyazlaşmıştı kendini aynada bugün daha iyi gördü. Okulda ona bugün daha bir değişik gözüküyorsun diyen birkaç kişi olmuştu. Enes'e bugün nasılım diye sorduğunda ise " her zaman ki gibisin" cevabını almıştı. Bugün bütün dersleri dikkatli bir şekilde dinlemişti normalde dinlesede anlamadığı için derslere fazla dikkat etmiyordu ama iki gündür duyduğu herşeyi tek seferde anlıyordu bu ona ilginç geldiği için dersleri daha dikkatli dinledi hatta bir kaç derse katılmıştı bile bu öğretmenleri ve arkadaşlarını şaşırtmıştı. Bir hafta boyunca her gün okul, futbol takımı ve ev arasında mekik dokudu. Bu hafta sonu maçta yine yedekteydi kendisi ön libero oynamaktaydı. A takımda ki defansif orta sahalardan biri bu hafta sakatlanmıştı bir diğeride kart cezalısıydı takımda yedek orta saha kalmamıştı bu yüzden alt takımdan 1 kişi A takıma geçmişti. Bu yüzdende Ali Umut Hoca, Ali'ye " Bu hafta kendini gösterme zamanın Metin a takıma gittiği için önümüzdeki maçta ilk 11'desin kendini en iyi şekilde hazırla" dedi. Bunu duyan Ali'nin kalbi yerinden çıkacak gibi oldu bir hafta boyunca herkesten 2 saat fazla antrenman yapmıştı. Yatakta dönüp duruyordu çok heyecanlıydı yarın ilk kez, ilk 11'de sahaya çıkacaktı. Takıma bu sene katılmıştı daha önce sadece sokakta bir tutku olarak arkadaşları ile oynuyordu. Daha sonra arkadaşları teker teker alt yapıya yazılınca en sonunda o da takımın alt yapısına girdi.

YÜCE FUTBOLCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin