ကုန္ခမ္းသြားၿပီ Ep 38

637 51 8
                                    

"သူေဌးကေတာ္ စိတ္ေအးေအးထားပါ အခုျဖစ္ေ
နတဲ့ ျပႆ      နာကို ကြၽန္ေတာ္တို႔အျမန္ဆံုးေျဖရွင္းေပးေနပါတယ္ "

"မလိုခ်င္ဘူး ! !ငါလိုခ်င္တာက ငါ့သားကိုေျခေထာက္က်ိ ဳ းေအာင္လုပ္ထားတဲ့အတြက္ သူ႔ေျခေထာက္လဲျပန္ခ်ိ ဳ းရမယ္ "

"အာ့လိုေတာ့ မျဖစ္ဘူးေလသူေဌးကေတာ္ရယ္ ရဲစခန္းမွာလာေသာင္းက်န္းသြားတယ္ဆိုၿပီး သတင္းထဲပါလာရင္ သူေဌးကေတာ္ရဲ႕ နာမည္လဲရွိေသးတယ္ေလ  ၿပီးေတာ့ အခုကတကယ္ႀကံစည္ၿပီးလုပ္တဲ့ ကိစၥမွမဟုတ္တာ အာ့ေတာ့စိတ္ေလးနည္းနည္းေလ်ာ့ပါေနာ္ က်န္တာအကုန္ ကြၽန္ေတာ္သူေဌးကေတာ္စိတ္ေက်နပ္ေအာင္လုပ္ေပးပါမယ္ "

"အြန္း မင္းေျပာေတာ့လဲဟုတ္တာပဲ ငါသတင္းထဲပါသြားရင္ ျပႆ      နာတက္မွာကငါ့ေယာက်ာ္းပဲ အဲ့ေတာ့မင္းကဘယ္လိုငါစိတ္ေက်နပ္ေအာင္လုပ္ေပးမွာလဲ "

"ကြၽန္ေတာ္ၾကားဖူးတာေတာ့ လူတိုင္းလူတိုင္းကအခ်ဳပ္ခန္းကိုေသေလာက္ေအာင္ေၾကာက္ၾကတယ္တဲ့ အာ့ေတာ့သူ႔ကိုအခ်ဳပ္ခန္းထဲထည့္ထားလိုက္မယ္ေလ ဒဏ္ရာလဲမေပၚပဲစိတ္ကို ေကာင္းေကာင္းအပစ္ေပးလို႔ရတဲ့နည္းလမ္းေလ"

"စခန္းမႈး! ! ! အာ့လိုေတာ့မျဖစ္ဖူးေလ အသက္မျပည့္ေသးတဲ့ကေလးတစ္ေယာက္ကို အခ်ဳ ဳ ပ္ခန္းထဲထည့္လို႔မရဘူး"

"လ်ွာမရွည္နဲ႔ပါးစပ္ပိတ္ထား ငါလုပ္ေနတာငါသိတယ္ မင္းလုပ္ရမွာက အာ့ေကာင္ေလးကိုအခုအခ် ဳ ပ္ခန္းထဲထည့္ဖို႔ပဲသြား "

"တာေပမယ့္ စခန္းမႈး တာက ......"

"ငါ့အမိန္႔ကို မင္းကလြန္ဆန္တာလား  Su ho ! ! ! "

"မဟုတ္ပါဘူး အမိန္႔နာခံလ်က္ပါ စခန္းမႈး "

"အဲ့တာဆို ေျပာေနတဲ့စကားေလးျပန္ဆက္လိုက္ရေအာင္ေနာ္ သူေဌးကေတာ္ ဟဲဟဲ "

"အြန္း တာနဲ႔ ဒီေနရာကမေကာင္းတဲ့အနံ႔အသက္ေတြရေနတယ္ ေလေကာင္းေလသန္႔ရမယ့္ေနရာလမ္းျပပါအုန္း "

"တာေပါ့တာေပါ့ သူေဌးကေတာ္က တအားအျမင္မွန္တာပဲ ဒီေနရာမွာလူဆိုးနဲ႔မေကာင္းတဲ့လူေတြပဲရွိတာဆိုေတာ့ အနံ႔အသက္ကသိပ္မေကာင္းဘူး ဒီလိုလုပ္ပါလား ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ရံုးခန္းမွာဆို သူေဌးကေတာ္အတြက္အဆင္ေျပတယ္ အဲ့ဒီက်မွကြၽန္ေတာ္တို႔စကားေကာင္းေလးေတြ ဆက္ၾကရေအာင္ေလ "

AVERSION LOVE (Z And U )Where stories live. Discover now