အူယားလာလို႔ပါ Ep 58

699 66 24
                                    

" ယခုမနက္ပိုင္းသတင္းရဲ့ အေရးႀကီးတဲ့ ေခါင္းစဉ္ကေတာ့ အေၾကာင္းရင္းကိုေသခ်ာစြာ မသိရပါပဲနဲ႔ ေအာက္ေျခထိရွယ္ယာေဈးထိုးက်သြားတဲ့ Byun သူေဌးပိုင္ဆိုင္တဲ့ ကုမၸဏီမ်ားထဲမွတစ္ခုအေၾကာင္းပါ ထိုသတင္းကေတာ့ မေန့ညက အတြင္းလူသတင္းေပးတာတစ္ခုကို MV သတင္းခ်န္နယ္က ရရိွခဲ့ပါတယ္။ ယခုရွယ္ယာေဈးထိုးက်ခဲ့တဲ့ အရင္းျမစ္ကေတာ့ Byun သူေဌးႀကီးရဲ့သား Byun Baekhyun က ကုမၸဏီကို ျဖတ္သိမ္းဖို႔ရည္ရြယ္လိုက္ေၾကာင္း အမည္မသိသတင္းေပးသူကတစ္ဆင့္ သိရိွခဲ့ရပါတယ္"

"အတြင္းေရးမႈး အခုတီဗီေပၚမွာေၾကာ္ျငာေနတဲ့ သတင္း တကယ္ဟုတ္မဟုတ္အခုခ်က္ခ်င္းစံုစမ္းခဲ့"

မနက္ေစာေစာ အိပ္ယာထခါစပဲရိွေသးတယ္ ေသြးပ်တ္စရာ သတင္းတစ္ခုက တီဗီေပၚမွာ ေရာက္ရိွေနေလသည္။ မေန့ညကမွ အေသအလဲမရမက ဝယ္ထားရတဲ့ ရွယ္ယာေတြက ညတြင္းခ်င္းထိုးက်သြားတယ္ဆိုတာ မျဖစ္သင့္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုပင္....

ေနာက္ၿပီးပိုၿပီးယုတ္တိမရိွတာက ကုမၸဏီျဖတ္သိမ္းမယ္ဆိုတာဘယ္သူ႔သေဘာနဲ႔လဲ ကုမၸဏီရဲ့ ရွယ္ယာအမ်ားဆံုးရွိတဲ့သူကေတာင္ မလႈပ္ရွားတာ ဘယ္သူ႔သေဘာနဲ႔ ျဖတ္သိမ္းဖို႔ေျပာေနက်တာလဲ....

တီဗီေပၚက ခ်န္နယ္မ်ိဳးစံုကေန ထုတ္ျပန္ေနတဲ့ သတင္းအေၾကာင္းအရာ တစ္ခုတည္းကို ၾကၫ့္ၿပီး အသားေတြတစ္ဆက္ဆက္တုန္လာခဲ့တယ္

ဘဏ္တိုးေတြကို လကုန္တိုင္း ေပးေခ်ရမွာရိွေသးတယ္။ ေငြတိုးေခ်းစားတဲ့လူေတြကိုလဲ အေႂကြးဆပ္ဖို႔က်န္ေသးတယ္.... ယခုခ်က္ခ်င္းကုမၸဏီျဖတ္သိမ္းမယ္ဆိုရင္ သူမေဈးႀကီးေပးဝယ္ထားရတဲ့ ရွယ္ယာေတြက ဘာသံုးစားလို႔ရအုန္းမွာလဲ တကယ္လို႔ လက္ထဲမွာရိွတဲ့ရွယ္ယာေတြက ေငြအျဖစ္မေျပာင္းလဲႏိုင္ဘူးဆိုရင္ ယခုခ်က္ခ်င္းစားေသာက္ဖို႔ေတာင္ေငြတစ္က်ပ္မွမက်န္ေတာ့ဘူး။

အေတြးထဲမွာေယာက္ယက္ခက္ေနတုန္း အႀကိမ္မ်ားစြာေခၚထားတဲ့ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခုကို တုန္တုန္ရင္ရင္နဲ႔ ထပ္ကာထပ္ကာေခၚေနမိတယ္။ ဖုန္းထဲကထြက္လာတဲ့ ဆက္သြယ္၍မရပါ မအားေသးပါဆိုၿပီး ထြက္ထြက္လာတဲ့ ဆက္သြယ္ေရးရံုးကလူရဲ့ အသံကို ဆဲေနမိတာ အခါခါ....

AVERSION LOVE (Z And U )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant