Ben minden maradék erejét összeszedve sietett Reyhez. Amikor meglátta megdermedt testét teljesen összeomlott. Körbenézett hátha tud neki valaki segíteni, de senkit nem talált ott. Kezét Rey hasára helyezte majd a maradék erejét felhasználva próbálta visszahozni a lányt. Egyszer csak Rey megfogta a kezét és rámosolyodott.
-Ben. Hát visszajöttél értem.
A fiú visszamosolygott és a lány hevesen megcsókolta. Rey már nagyon régen várt erre a pillanatra és arra, hogy Ben visszatérjen. Ben a csók után még jobban mosolyra húzta a száját. Sosem volt még ennyire boldog és sosem érezte magát ennyire biztonságban. Végre visszatérhet oda, ahová tartozik. Még percekig nézték egymást és próbálták megélni a pillanatot.
-Nem kéne visszaindulnunk?-Kérdezte Rey. Mire Ben bólintott és elindultak a régi sith templomból. A TIE vadászgép felé vették az irányt.
-Szeretnél te vezetni?- Kérdezte Ben. Rey nem is válaszolt csak előrerohant és leült a székbe. Ben csodálkozva nézte hogy a lány mennyire jól vezet és milyen szakképzett pilóta. Az ellenállás bázisa felé vették az irányt. A fiú nagyon ideges volt hogy mit fognak szólni a többiek a visszatérésehez. Rey látva ezt bátorítóan rámosolyodott.
-Minden rendben lesz. Biztos lesznek olyanok, akik kételkedni fognak, de majd megoldjuk. Együtt.
Ben nem tudta elhessegetni maga elől a rémképeket. Tudta hogy anyja és apja már nem lesznek ott hogy együtt ünnepeljenek. És fájlalta, hogy nem tudták megoldani a problémáikat.
-Megérkeztünk.-Szólalt meg Rey, aki kizökkentette Bent a gondolatmenetéből. Kiszálltak a vadászgépből, majd a lány rászorított egy nagyot a fiú kezére.
-Minden rendben lesz. Igérem.
YOU ARE READING
A visszatérés
FanfictionMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.