Az egykori mester

646 46 1
                                    

Miután Ben, Lando és Chewie visszatértek, Ben elvonult a kabinjába. Az Exegolon történtekre gondolt és Rey halálára. Nem tudta volna feldolgozni, ha elveszíti a lányt. A kezdetektől kezdve a szívén viselte Rey sorsát és fontos volt számára. Nem tudta volna elengedni. Snokeot is azért ölte meg, hogy megvédhesse. Fájlalta, amikor a lány nem fogadta el a kezét, de tudta azt is hogy okkal történt így. Hálás volt neki, hogy hitt benne és segített neki visszatérni. Szinte már úgy érezte hogy nem is érdemli meg a figyelmét és a törődését. Rey az édesanyjára emlékeztette. A bátorsága, a szépsége, az esze és a makacssága. Szinte már kísérteties volt a hasonlóság. Egyszer az az érzés fogta el, mintha valaki ott lenne a kabinjában. Körülnézett és ott volt egykori mestere. Luke.
-Luke?
-Igen Ben. Én vagyok. Amit tettél az dicséretre méltó.-Majd azzal a lendülettel leült mellé az ágyra és folytatta. -Mindig is tudtam hogy el fog jönni ez a nap. Tudom hogy cserben hagytalak és tudom hogy nem is próbáltam neked segíteni. Sajnálom. Sajnálom hogy nem voltam elég bátor hogy szembenézzek a sötét éneddel és hogy legyőzzem. Sajnálom hogy megpróbáltalak megölni. Örülök hogy újra itt vagy Kölyök.
Ben nem jutott szóhoz egykori mestere szavai hallatán.
-Tudom hogy sajnálod. Tudom. De ennek így kellett történnie. És köszönöm. Köszönök mindent amit értem tettél.
Luke rámosolygott a fiúra, akit szinte fiának tekintett, majd eltűnt. Ben számára sokat jelentett a nagybátyja támogatása. Felnézett rá már kicsi kora óta. Viszont csalódott benne, amikor megpróbálta megölni. Sokat álmodott arról az éjszakáról és Lukeról. De az egykori sebei még mindig nem gyógyultak be teljesen.

A visszatérésМесто, где живут истории. Откройте их для себя