Együtt megoldjuk

608 42 2
                                    

Estefelé Ben magára hagyta a kis droidot és elindult sétálni hogy kiszellősztesse a fejét. Kint valakinek a hangos zokogását hallotta. A hang után eredt. Hamar megbizonyosodott róla hogy Rose az.
-Rose! Mégis mi a baj?-Érdeklődött Ben.
Nem hiszem hogy működik ez köztünk Finnel. Amióta találkozott Jannahval szinte alig beszélünk. Olyan, mintha levegőnek nézne. Pedig eddig minden rendben volt.-Szipogta a lány.
-Nem is tudtam hogy együtt vagytok. Figyelj, hallgass rám. Beszélj vele arról hogy mit érzel. És próbáljátok megoldani a problémáitokat. De ha nem jön össze ne keseredj el. Minden rendben lesz.
Próbálta nyugtatni Roset, de nem nagyon tudta hogy mit csinál, mivel még nem nagyon akadt ilyen gondja.
-Köszönöm. Tényleg. Hálás vagyok hogy megpróbálsz segíteni.-Hálálkodott Rose. -Kérdezhetek valamit? Ha nem rám tartozik akkor nem muszáj elmondanod tényleg." "Persze. Ki vele.
-Te érzel valamit Rey iránt?
Ben nem tudta hogy mit tegyen vagy hogy egyáltalán elmondhatja-e a lánynak. Nem beszélték meg Reyyel hogy beszélnek-e erről az egészről másoknak. De úgy döntött elmondja, mivel megbízott Roseban.
-Igen. Már elég régóta, de csak most tudtuk tisztázni ezt az egész helyzetet.-Mondta kedvesen Ben.
-Annyira tudtam. Szinte izzik köztetek a levegő. Tegnap a vacsorán is annyira feltünő volt ahogy ránéztél. Úgy nézel rá, mint senki másra.-Magyarázta izgatottan Rose.
Ben elnevette magát a lány izgatottságán.
-De tényleg ennyire feltünő?
-Szerintem igen. Bár nem hiszem hogy most bárki is ezzel foglalkozna.
-Lehetne hogy ez köztünk marad egy ideig? Nem szeretném, ha esetleg Rey barátai nem tőle tudná meg és esetleg ez vitához vezessen. -Persze, megértem. Lakat a számom. -Köszönöm.-Mondta mosolyogva Ben.
-Rose. Tudnánk beszélni egy kicsit?-Szakította félbe a beszélgetést Finn.
-Igen. Már én is beszélni szerettem volna veled.
-Minden rendben lesz.-Suttogta kedvesen Ben. Rose bólintott majd elvonult Finnel beszélgetni.

A visszatérésWhere stories live. Discover now