Ben és Rey Padmé sírjától egyenesen haza indultak. A kastély még az Amidala családé volt, de késöbb Leia és Han felújította. Ben kicsi korában sok nyaratt töltött itt. Szeretett itt lenni és teljesen elvarázsolta a táj. Bent teljesen elragadták az emlékek, amikor beléptek a kastélyba annyi év után. Szinte érezte a szülei jelenlétét és az emlékek magával ragadták őt. Reyt teljesen elvarázsolta a kastély hangulata és a táj. A Jakkun semmi zöld nem volt, így mindig rácsodálkozik, hogy mennyi zöld van a Jakkun kívűl. Rey és Ben körbenéztek a kastélyban, majd kimentek az erkélyre. A nap már lemenőben volt és a táj káprázatos volt.
- Ez valami elképesztő. Bárcsak örökké itt maradhatnánk.- mondta Rey.
- Szerettem itt lenni, amikor kicsi voltam. Itt voltam talán utoljára gondtalan kisgyerek és akkor még minden rendben volt.
- Minden rendben lesz megint. Itt új életet kezdhetünk. Akár kiképezhetünk egy új jedi generációt. Mi ketten. És itt szabadok lehetünk. Családot alapíthatunk. Olyat, amilyen nekünk nem volt.- mosolyodott el Rey.
Ben szorosan megölelte a lányt és végignézték a naplementét.
- Érzem, hogy ez egy új kezdet lesz számunkra. Itt minden más lesz.- bizakodott Ben.Sziasztoook. Sajnálom, hogy kb négy hónapja nem írtam szinte semmit, csak nagyon elfoglalt voltam és amikor éppen volt egy kis szabadidőm nem tudtam, hogy miről írjak. Megpróbálok heti rendszerességgel írni és igyekszek jó történeteket kitalálni. Remélem tetszeni fog <333
KAMU SEDANG MEMBACA
A visszatérés
Fiksi PenggemarMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.