Újra együtt

639 44 1
                                    

Ben és Rey éppen az ágyon heverésztek, amikor kopogást hallottak. Ben kikászálódott az ágyból, majd ajtót nyitott.
-BB8! Hát te vagy az.-Szólalt meg boldogan Rey. -Ben, ő itt BB8. Mát a kezdetektől fogva együtt vagyunk.
-Szevasz kisöreg. Örülök hogy találkoztunk.
A kis droid örömében elkezdett össze-vissza gurulni a kis helységben.
-Mit mondasz BB? Hogy Finn keres engem és beszélni szeretne velem?-Kérdezte Rey.
-Mindjárt visszajövök. Beszélnem kell Finnel.
Majd a lány azzal a lendülettel ott is hagyta őket a kabinban és Finn keresésére indult.

Szia. Figyelj. Sajnálom amiket Benről mondtam. Rose mindent elmondott. Tényleg őszintén sajnálom.-Mondta szomorúan Finn. -Megértem hogy nem tudsz benne egyből megbízni. De adj neki egy esélyt. Nem olyan, mint amilyennek gondolod. Fátylat rá. Na gyere ide.
Majd szorosan megölelték egymást.
De figyelj csak. Mit keresett Ben az Exegolon? És miért segített neked?-Kíváncsiskodott Finn. -Amikor a halálcsillagon voltunk Benben átfogalmazódtak a dolgok és a segítségemre sietett. Az ő és a jedik nem tudtam volna legyőzni Palpatinet. A jedik ösztönöztek arra hogy feláljak a földről és szembeszálljak az uralkodóval majd miután megöltem Palpatinet meghaltam. Ben hozott vissza az erő segítségével. Utána megcsókoltam.
-Várj várj. Hogy micsoda? Megcsókoltad?-Vágott közbe Finn.
-Igen. Nagyon váratlan volt az egész. De mindennél jobban akartam. Már nagyon régóta.-Mosolyodott el Rey.
Na erre aztán tényleg nem számítottam. Te és Ben. Érdekes és erős páros.
-Tudom hogy nem bízol meg benne teljesen, de én igen.
-Igen ez így van. De a te boldogságod számomra fontosabb. Szóval ha te boldog vagy, én is örülök neked.-Mondta kedvesen Finn.
Rey meghatódva megölelte barátját.
-És mit tudsz a Ben és Rose féle barátságról? Elég érdekesnek ígérkezik?-Kíváncsiskodott Finn.
-Igen tényleg az. De örülök hogy jóban vannak és hogy Rose ennyire támogatja Bent. Szüksége van most erre azt hiszem.-Mondta kedvesen a lány.
-Hát igen. Rosera is ugyanannyira ráfér a támogatás. Remélem sokáig jóban maradnak.-Mondta bizakodóan Finn. -Sziasztok.-Csatlakozott be a beszélgetésbe Poe.
-Mi a téma?-Kérdezte kedvesen.
-Ben és Rose barátsága. Rey új pasija.- Mondta nevetve Finn.
-Hogy Rey micsodája?-Kérdezte tátott szájjal Poe.
-Na Rey meséld csak el Poenak hogy ki az.
-Esküszöm megöllek.-Mondta a rákvörös Rey. Majd elmesélte Poenak is az eddig történteket. -Wow. Te és Solo? Nem semmi páros. De én örülök annak hogy te örülsz.-Mondta kedvesen Poe.
-Azért a ti párosotok sem semmi Zoriival.-Kezdte nevetve Rey.
-Hát azt kell hogy mondjam hogy tényleg nem. Legalább sosem fogunk egymásra unni.
Mind a hárman felnevettek és azzal a lendülettel visszasétáltak a bázisra.

A visszatérésTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon