Legyetek velünk

516 46 6
                                    

Miután visszatértek az edzésből Rey újra megpróbált kapcsolatba lépni a jedikkel.
- Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem.- Ismételgette.- Ajj. Nem akarod te is megpróbálni?
- Jó rendben. De csak miattad.
- Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem.- Kántálták közösen.
- Ben. - Szólította meg Anakin.
- Rey. - Szólalt meg Luke.
- Keressétek ott, ahol a ti történetetek kezdődött, Rey.- Folytatta Ahsoka.
- Ti vagytok az új nemzedék. Mindkettőtökre vár valami. Csak keressétek ott, ahol a ti történetetek kezdődött. - Szólalt meg Mace Windu.
- Az erő legyen veletek. - Folytatta Yoda.
- Mindig. - Zárta le Obi-Wan.
Majd azzal a lendülettel a földre estek.
- Hűha. De ez most mit is jelent? - Szólalt meg először Ben.
-  Keressük ott, ahol a mi történeteink kezdődtek. De az mégis hol van?
- Nem tudom. Talán az Exegolon?
- Nem hiszem. Egy kicsit gondolkoznom kell. Ki kell mennem a friss levegőre.
Rey magára hagyta Bent a kunyhóban, majd agyalni kezdett. Mégis hol kezdődött az ő és a Ben története. Vajon a közös történetük vagy külön-külön. És akkor eszébe jutott. Gyorsan befutott a kunyhóba majd belekezdett:
- Ben! Szerintem rájöttem. Azért álmodtam múltkor a szüleimről, mert közük van ehhez az egészhez. Lehet hogy ott lesz a kristály, ahol utoljára láttam őket.
- És az enyém? Nem hiszem hogy az én történeten is ott kezdődött volna.
- Nem volt mostanában valami furcsa álmod? Esetleg valami jel hogy hol lehet?
És akkor eszébe jutott.
- De. Luke. Beszéltem vele. Nem lehet hogy ott van az én fénykardom, ahol Luke jedi iskolája volt? Az én történetem jediként ott kezdődött.
- Akkor irány az Ahch-to. Holnap elmegyünk oda, miután megkerestük az én kristályomat.
- Jó, de ez egyáltalán nem biztos. Nem biztos hogy Lukenak bármi köze van ehhez.
- Nem biztos, de lehetséges. Egyáltalán miről beszéltél Lukeal?
- Hogy mennyire sajnálunk mindent és hogy büszke rám.- Elevenítette Ben.
- Igen. Én is az vagyok. - mosolygott rá bátorítóan Rey Benre.

A visszatérésDonde viven las historias. Descúbrelo ahora