Már korán reggel útnak indultak a kristályok megkeresésére. Amikor odaértek a sátorhoz, Reynek előjöttek a szüleivel kapcsolatos emlékei, ahogy ott hagyják a Jakkun. A lány meghátrált és teljesen lefagyott.
- Minden rendben?- kérdezte Ben.
- Nem. Egyáltalán nem.
Ben átölelte szorosan a lányt, aki nem bírta abbahagyni a zokogást.
- Shh. Ha szeretnéd, inkább megnézem én.- ajánlotta fel.
- Nem. Szeretném én megtenni.- mondta szipogva.
Rey letörölte a könnyeit majd bement a sátorba. Szinte érezte a szülei jelenlétét. Az erő segítségével elkezdett lefelé ásni és ott volt. Az ő fénykardja. Inkább egy kristályra számított és nem egy kész fénykardra. Rey aktiválta a sárga fénykardot majd kifutott a sátorból.
- Ben megtaláltam!- kiáltott fel.
Ben odafutott Reyhez majd felemelte és hosszasan megcsókolta. Mindketten elnevették magukat és hosszú percekig csak boldogan néztek egymásra.
- Megnézhetem?
Rey átnyújtotta a fénykardot Bennek és alaposan megnézte.
- Azt ugye tudod hogy miért pont sárga?
- Nem.
- Azoknak a jediknek van sárga fénykardjuk, akik nagy tudással és erővel vannak felvértezve.- Magyarázta Ben.
- Lassan indulnunk kellene, hogy még sötétedés előtt hazaérjünk.
- Igazad van. De hol van Bb?
- Biztos valahova elgurult. Gyere keressük meg.
Elindultak Bb8 megkeresésére a hatalmas piacon, de első látásra sehol nem találták a tömegben.
- Ahj de mégis hová tűnhetett?- kezdett el aggódni Rey.
- Nyugodj meg. Biztos nem mehetett messze.
Majd hirtelen szemetszúrt nekik egy hatalmas gyerekcsoport, akik körülálltak valamit.
- Szerintem megtaláltuk.- Nevetett fel Ben.
Gyorsan odasiettek a gyerekekhez, majd megtalálták a kör közepén a kis droidot, akit teljesen beöltöztettek. Tele volt nyakláncokkal, de volt rajta kalap és egy hatalmas lepedő, ami olyan volt, mintha a ruhája lenne. Amikor meglátták Bb-t kitört belőlük a röhögés.
- Hát te mégis hogy nézel ki?- Vetette fel a kérdést Rey
- Ő a ti droidotok?- Kérdezte egy kislány.
- Igen, a miénk. Köszönjük hogy vigyáztatok rá. Hálásak vagyunk, de mostmár mennünk kéne.- Tette hozzá Ben.
- Semmiség. Hiányozni fogsz.- mondta szomorúan a kislány és szorosan megölelte a droidot.
- Sziasztok.- Mondták szinte egyszerre majd visszaindultak a Sólyomhoz hogy még ma odaérjenek az Ahch-to-ra.Sziasztok. Csak annyit szeretnék mondani hogy nagyon örülök hogy már ennyien elolvasták a történetet <3333 Szerintem még ma hajnalban írni fogok egy chaptert, de holnap a szilveszter miatt nem biztos hogy fogok tudni írni. Előre is boldog új évet mindenkinek <333 és itt egy kis érdekesség Rey sárga fénykardjáról:
Sárga kardot a Jedi templomos őrök használtak, kik a Jedi templom halálos őrzői voltak, nagy tudással és erővel felvértezve.
Az őrök összehajtható, dupla pengéjű, sárga színű karddal rendelkeztek – pont úgy, mint Rey is a lezárásban. Ugyan nem a Kánon része, de fontosabb sárga fénykardos Jedi Mester volt Plo Koon is a Star Wars Episode I: Jedi Power Battles című videójátékban.
YOU ARE READING
A visszatérés
FanfictionMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.