Egy új barátság kezdete

927 60 1
                                    

Az ölelést hirtelen Jannah szakította meg. -Furcsa ez az egész. Olyan hirtelen akar visszatérni és pont amikor legyőzzük az első rendet. Szerintem kamuzik.
-Nem, Jannah. Ő egy közülünk. Mindig is az volt. Egész életében harcolt saját magával, a jóval és a rosszal, de most úgy érzem megtalálta saját magát.-Szólalt meg Rey.
-Csak kár hogy pont Leia nem láthatja a saját fia visszatérését. Mindig is ezt szerette volna, még az utolsó pillanataiban is.-Válaszolt Rose. Rey nem bírta tovább érzéseit magában tartani és zokogni kezdett. Poe szeme mégjobban könnybe lábadt és szorosan megölelték egymást.

Ben éppen egyedül ücsörgött a természetben, amikor hangokat hallott. Aktiválta Luke fénykardját és megindult a hang felé. Óvatosan lépkedett az avaron, amikor hirtelen szembe találta magát egy lánnyal.
-Ááá, úristen. Nem akarlak bántani. Rose vagyok.
Rose a kezét nyújtotta Bennek. A fiú furán nézett a lányra, aztán megrázta a kezét. -
Én Ben. Ben Solo.
-Tudom. Örülök hogy újra itt vagy.-Mosolyodott rá Rose.
-Nem akarlak zavarni, csak éppen vacsorázni készülünk. Velünk tartasz?
-Öhm nem hiszem hogy engem ott szívesen látnának. Inkább ezt most kihagyom.-Mondta szomorúan a fiú.
-Ugyan már, ne butáskodj. Mindenki tudja amit tettél. És tisztelnek érte. Tudják hogy már nem az vagy, aki egykor voltál. Gyere!-Bíztatta Rose. Ben mosolyra húzta a száját és elindultak a bázisra.

Amikor odaértek minden szem rájuk szegeződött. Ben gyorsan helyett foglalt Rey és Zorii között.
-Szerintem mi még nem találkoztunk. Zorii vagyok.
-Ben. Örvendek.
-Utálok várni. Annyira utálok várakozni. Már egy fél órája itt ülök és nem történik semmi.-Panaszkodott Zorii. Ben elnevette magát.
-Hát nem vagy egy türelmes ember az biztos.
A beszélgetésüket egy pohár csengése törte meg.
-Üdvözlök mindenkit. Aki nem tudná, Poe Dameron vagyok. Ma egy csoda történt. Legyőztük az első rendet és mostmár egy új korszak kezdődik. Nem is szeretném szaporítani tovább a szót, jó étvágyat mindekinek és élvezzük ki ennek a csodás napnak minden percét.-Zárta rövidre Poe. -Minden oké? Olyan furcsán nézel ki.- Állapította meg Rey.
-Igen. Azt hiszem minden rendben.-Próbálta nyugtatni Ben Reyt. De igazából nem volt teljesen boldog. Hiányzott neki az anyja és az apja és tudta, hogy ők mennyire örültek volna ennek az egésznek. Fájlalta hogy ők nem ünnepelhetnek velük. És fájlalta hogy ők együtt sosem lehetnek újra egy család.

A visszatérésWhere stories live. Discover now