- Te Padmé unokája vagy?- kérdezte megdöbbenve az idős hölgy.
- Igen. Talán ismerte őt?
- Úristen! Azt hittem az ikrek meghaltak. Ez egy kész csoda. Padmé volt az egyik legjobb barátnőm kicsi korom óta. Nagyon közel álltunk egymáshoz. Amikor Naboo királynője lett az egyik szolgálólánya lettem, de aztán lemondott és szenátor lett belőle. A szüleink jó barátságot ápoltak és már születésünktől fogva szinte elválasztatlanok lettünk. Egyébként a nevem Ophelia. Nagyon örülök hogy megismerhetlek.- nyújtotta a kezét az idős hölgy.
- Én Ben vagyok és ő pedig Rey.
- És mi szél hozott ide titeket?
- Szeretném jobban megismerni a családomat és tudni szeretném hogy kik voltak az őseim.
- Pont jókor vagy jó helyen. Én tudok segíteni.- ajánlotta fel Ophelia.
- Tényleg nagyon hálásak lennénk, ha mesélne egy kicsit Padméról. Szinte semmit sem tudok róla.- mondta szomorúan Ben.
- Nagyon szívesen mesélek róla. Amióta meghalt, szinte sosem hoztam fel a nevét és szeretném, ha tudnád milyen volt ő.- Ophelia egy cetlit nyomott Ben kezébe majd folytatta:
- Ez a címem. Holnap reggel gyertek el és elmondok mindent, amit tudok. De most sajnos mennem kell. Holnap találkozunk.- búcsúzott az idős hölgy.
- Viszontlátásra.- köszönt el Ben és Rey.
Ophelia egy szempillantás alatt eltűnt a temetőből.
- Ez hihetetlen, Ben. Annyi mindent megtudhatsz most, hogy találkoztunk ezzel az idős hölggyel.- mondta izgatottan Rey.
- Igen. Ez tényleg hihetetlen. Pont jókor voltunk jó helyen. Holnap végre egy csomó kérdésre választ kaphatok.- mondta bizakodva Ben.
ESTÁS LEYENDO
A visszatérés
FanficMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.