Együtt

563 49 5
                                    

Késő este megérkeztek az Ahch-to nevű bolygóra, ahol gyorsan kutakodni kezdtek új nyomok gyanánt. Ben megtalálta Luke régi könyvét, ami a fénykardokról és tulajdonosaikról szólt.
- Szerintem ebben megtaláljuk a választ. - reménykedett Ben.
Hosszú keresgélés után Rey szeme megakadt egy bizonyos színen.
- "Lila. Azok az erő-használók használták akik mind képesek voltak a sötét és a világos oldal erejét alkalmazni." Ben szerintem ez lesz az.
- Lehetséges. Már csak azt kéne megtudni hogy honnan lehet beszerezni ezt a kristályt.
- Nézd ott van.- mutatott egy névre Rey- Hurikane. Itt lehet beszerezni ezt a fajta kristályt.
- Akkor holnap elmegyünk oda és megnézzük. Amikor padawan voltam, akkor raktam össze utoljára fénykardot. Remélem most is sikerülni fog.
- Biztosan.
Majd sétálni kezdtek alvóhelyet keresve. Ben rosszul érezte magát, szinte folytogatta az érzés hogy újra itt van, ahol annyi mindent történt vele. Ahol lerombolta a jedi templomot vagy éppen a mestere próbált véget vetni az életének. Tudta hogy szembe kell néznie a múltjával, de még nem állt rá készen.
- Minden rendben?- kérdezte Rey.
- Igen, csak fáradt vagyok.- próbált meggyőző lenni, de nem sikerült.
- Látom hogy van valami baj. Kérlek mondd el.
- Csak Lukera gondoltam. És arra, hogy mennyi mindent történt itt. Soha nem akartam ide visszatérni. Olyan rossz érzés fogott el most is.
Rey megállt Bennel szembe és megfogta mind a két kezét és mélyen a szemébe nézett.
- Nem akarom hogy ezen rágódj. Próbálj meg a jövőre gondolni. Arra hogy milyen jövőnk lesz. Együtt.- bátorítóan rámosolyodott a fiúra. "Együtt." Bennek csak ez az egy szó járt a fejében. Széles mosolyra húzta a száját és hevesen megcsókolta a lányt.
- Soha többet nem akarlak elengedni. Soha.- mondta mosolyogva Ben.

A visszatérésWhere stories live. Discover now