Látomások

512 40 4
                                    

Rey futva indult vissza Benért, aki már türelmetlenül várt rá.
- Na indulhatunk?- érdeklődött Ben.
- Nem. Még szeretnék mutatni valamit. Csukd be a szemed.- mosolyodott el az izgatottságtól Rey. Ben gyorsan becsukta a szemét a lány kézen fogta majd vezetni kezdte a kis házikók között.
- Mondanál valamit hogy hova megyünk?
- Shhh. Mindjárt ott vagyunk.
Egy kis séta után megérkeztek majd Rey elengedte a fiú kezét és megengedte neki hogy kinyissa a szemét. A tűz lobogott a kis helyiség közepén, egy kosár és egy kis szék volt egymással szemben elhelyezve. Ben nem nagyon értette hogy mi ez az egész, Rey ezt látva belekezdett:
- Amikor azt mondtad hogy nem vagyok egyedül és megérintettük egymás kezét az itt volt. Minden itt kezdődött. Itt láttam először a jövőbeli énedet. És nem tévedtem. Visszatértél.
Ben ezek hallattán elmosolyodott majd szorosan megölelte Reyt.
- Csináljuk újra. Ugyanúgy, mint egy évvel ezelőtt. Üljünk le és érintsük meg egymás kezét.- vetette fel az ötletet Ben. Rey leült a székre Ben pedig a kosárra majd lassan az ujjaik egymáshoz értek. Mélyen egymás szemébe néztek perceken keresztül. Majd Rey elkapta a kezét.
- Te.. mit láttál?- kérdezte meg először a lány.
- Sok zöldet. Egy lányt aki nevet. A lila kristályt. Gyerekeket fénykarddal. Téged, ahogy zokogsz és elsétálsz a messzeségbe.- mondta ledöbbenve Ben.- És te mit láttál?
- Homokot. Téged, ahogy az új fénykardoddal gyakorolsz. Saját magamat, ahogy egy lányt ölelgetek. Fénykardok. És... halált.- vázolta a helyzetet sírva Rey.
- Héé. Ezek a látomások nem mindig következnek be. Egyáltalán nem biztos hogy valaki meg fog halni. Lehet hogy ezek közül semmi nem fog bekövetkezni.- próbálta nyugtatni a zokogó lányt. Ben odaguggolt mellé és hátát simogatva próbált segíteni neki.
- Annyira rossz volt. Szinte éreztem a halált. Olyan érzés volt, mint az Exegolon.- tette hozzá szipogva.
Ben felemelte a lányt a székről, a földre feküdt és a mellkasára fektette a lányt közben a haját simogatva próbálta megnyugtatni.
- Nem hagyom hogy bármi bajod essen.

A visszatérésWhere stories live. Discover now