A Naboon

463 40 4
                                    

Rey és Ben még utoljára visszanéztek a Sólyomból az Ahch-to-ra majd elfoglalták a helyüket.
- Mostmár elmondod hogy hova megyünk?- érdeklődött izgatottan Rey.
- Naboo. Anya régen sokat mesélt a bolygóról és a nagymamám volt egykor Naboo királynője.
- Padmé, ugye?
- Igen, ő. És szeretném meglátogatni a sírját is. Szeretnék többet megtudni róla. Hátha találkozok valakivel, aki tudna mesélni róla.- mondta szomorúan Ben, sajnálta hogy nem tud sokat a saját családjáról és szerette volna bepótolni az elmaradt dolgokat. Rey látva a fiú hirtelen szomorúságát gyorsan a kezéhez nyúlt és erősen megszorította.
- Minden rendben lesz.- bíztatta.

Rey és Ben szája tátva maradt, amikor meglátták Naboo fővárosát. Theed maga volt a pompa és gazdagság, mindent nagy épületek és villák borítottak és az emberek díszes ruhákban jártak.
- Hát ez...
- Gyönyörű!- fejezte be Ben mondatát Rey. A lány nevetve futkosott össze-vissza. Imádta a város hangulatát, az emberek stílusát és a pompát, ami leginkább a várost jellemezte. Ben örült hogy végre Reyt boldogabbnak láthatta és őt is teljes mértékig lenyűgözte a főváros.
- De a lényegre térve. Merre van Padmé sírja?- tért a tárgyra Rey.
- Valahol a központban kell keresnünk.
Rey és Ben kézenfogva elindultak Theed központjában. Egy kis séta után megtalálták a temetőt. Egy ember volt még rajtuk kívűl a temetőben, aki egy hatalmas kriptánál.
- Gyere. Kérdezzük meg az idős nőt, hátha ő tudja hogy hol keressük.- hozta fel az ötletet Ben. Rey egyetértve bólintott, majd odasiettek az idős hölgyhöz. Amikor odaértek a kriptához, Ben már nyitotta volna a száját, amikor Rey hangosan elkiáltotta magát:
- Úristen, Ben! Ez a nagymamád kriptája!- mondta hangosan Rey.
- Nagymama?! Te Padmé unokája vagy?!- érdeklődött az idős hölgy.

A visszatérésWhere stories live. Discover now