Ben amikor kilépett a sólyomból teljesen elvarázsolta a táj. Az egész bolygó tele volt kavicsokkal és sziklákkal. A lila összes árnyalatát látni lehetett. Magához vedte a biztonság kedvéért fénykardját és elindult a buckás terepen. Egyszer csak egy hatalmas sikolyt hallott meg. Ben elindult a hang irányában, majd meglátott egy lányt, aki tele volt horzsolásokkal és folyt a vér a hasából. Gyorsan a lányhoz sietett, az ölébe kapta és a vérő sebhez rakta a kezét majd az erőt használva meggyógyította a lányt. Levette róla kezét a lány pedig csodálkozva nézett rá.
- Köszönöm szépen. Nem is tudom hogyan hálálhatnám meg.- hálálkodott.
- Ugyan semmiség. Azt megkérdezhetem hogy hogyan történt a baleset?
- Az öcsémmel pilótásat játszottunk és futottam hogy ne kapjon el. És megcsúztam az egyik sziklán. Te vissza tudsz hozni embereket a halálból? Szupererőd van?- érdeklődött a kislány.
- Már sikerült egy embert visszahoznom a halálból. Jedi vagyok. Most átadtam az erőm egy részét neked hogy meggyógyulhass.
- Wow. Egyszer régen járt itt egy jedi. Mace Windu.
- Windu mester hatalmas legenda a jedi rendben. Ő a valaha volt egyik leghatalmasabb jedi.- magyarázta Ben, aki nagyra tartotta az egykori mestert.
- Taliah???!!! Hol vagy???- szólalt meg valaki a távolból.
- Most mennem kell. Holnap gyere el a táborunkba, ahol a többi benszülöttel élünk. Szeretnék neked ajándékozni valamit. Szia!
Taliah meg se várta Ben válaszát, már el is futott. Bent nagyon emlékeztette valakire a lány. Megpróbált nem Reyre gondolni, mert akkor annál nehezebben bírta volna ki a köztük lévő távolságot. Ben tüzet gyújtott és tábort vert a Sólyom közelében. Leült a tűz elé és megérezte. Ott volt. Rey ott volt vele. Az erő újra összekapcsolta őket.
- Rey.
- Ben.
Ben felállt és megállt Rey előtt. Odahúzta magához és szorosan megölelte.
- Minden rendben van? Szerencsésen megérkeztél?
- Igen. Megmentettem egy lányt, aki nagyon hasonlít rád. A neve Thalia. Meghívott holnapra a törzsükbe. Aztán elindulok megkeresni a kristályt és megépítem a fénykardot. Nemsokára érted megyek. Igérem. Veled minden rendben?
- Igen. Csak nehezen bírom hogy egyedül vagyok. Újra ugyanolyan magányosnak érzem magam, mint régen.
- Nem vagy egyedül.
- Te sem. Sosem leszel egyedül, amíg én itt vagyok.
Majd Rey eltűnt. Ben még sokáig nézett oda, ahol a lány állt, majd elindult aludni. Holnap megépíti új fénykardját.
YOU ARE READING
A visszatérés
FanfictionMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.