-Megérkeztünk.-Rey kilépett a sólyomból és hirtelen egy rossz érzés fogta el. A magány. Sokáig magányos volt ezen a bolygón és most valahogy újra annak érezte magát, mégha tudta is hogy nincs egyedül.
-Minden rendben?-Kérdezte Ben.
-Igen. Csak fura újra itt lenni.
Ben látva Rey zavarodottságát támogatóan átölelte.
-Ha szeretnéd még visszamehetünk. Eljöhetünk máskor is, ha úgy érzed nem állsz rá készen.-Suttogta Ben.
-Nem. Túl szeretnék esni ezen az egészen. Gyere menjünk.
Ben bátorítás gyanánt megfogta Rey kezét és rámosolyodott.
-És most merre megyünk?-Érdeklődött Ben. -Oda, ahol régen laktam. Remélem még minden úgy van ott, ahogy hagytam.Hosszú gyaloglás után megérkeztek a kis roncsépülethez.
Te tényleg itt laktál?-Csodálkozott Ben.
Igen. Nagyon sokáig itt laktam. Gyere menjünk be.
Ben tudta hogy Rey magányos volt régen, de azt nem hogy ennyire. Szinte senkit nem lehetett arra látni. Amikor beléptek a kis helységbe Rey elkezdett kutakodni a régi holmiaji között, de nem járt sikerrel.
-Amíg te itt bent szétnézel addig én megnézem kint. Rendben?
Rey bólintott, majd Ben kiment a sivatagba ahol vett néhány nagy levegőt. Nagyon felzaklatta, hogy Reynek itt kellett élnie teljesen egyedül.
-Bb te nem maradsz bent Reyyel?
A kis droid elkezdett össze-vissza forogni jelezve hogy inkább Bennel tart. Elkezdett kutatni a sivatagban, de semmit nem talált. Már elég messzi volt Rey kunyhójától, úgyhogy megpihent egy kicsit, mielőtt visszaindult volna.
-Gyere Bb pihenünk egy kicsit.
Majd leült a homokba és a kis droid kifejezve tetszését előhúzta az "öngyújtóját". Egy fél órával később újra útnak eredtek. Hosszú séta után Ben megpillantotta Reyt, ahogy az erő segítségével a levegőben tartja magát.
-Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem. Legyetek velem.-Mondogatta Rey. -Ajj nem hiszem el hogy már megint nem sikerül. Amikor az Exegolon voltunk akkor sikerült először. De most megint nem akar összejönni.-Bosszankodott.
-Ha ez megnyugtat, nekem még sosem sikerült. De most miért akarsz velük kapcsolatba lépni?- Érdeklődött.
-Mert hátha irányt tudnak nekem mutatni. De tényleg neked még soha nem sikerült?
-Tényleg nem. Bár már nagyon rég nem próbáltam. Utoljára még akkor próbálkoztam, amikor Luke volt a mesterem.-Idézte fel Ben.
-És nem akarod újra megpróbálni?
-Most nem. Van egy sokkal jobb ötletem.
Majd Ben aktiválta a fénykardját és elfutott a sivatagba.
-Nem jössz?-Mondta nevetve. Majd Rey utána futott és elkezdtek párbajozni a semmi közepén.
YOU ARE READING
A visszatérés
FanfictionMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.