Újra együtt

475 37 3
                                    

Ben felment a Sólyomra és összeszedte azokat a dolgokat, ami a fénykardjához kelleni fognak. Szeretett volna egy hasonlót csinálni, mint amilyen az előző volt, csak lila színben. Összeszedte a szükséges dolgokat, majd elvonult az ideiglenes lakóhelyére és elkezdte fénykardja megépítését.

1 héttel késöbb
Ben végre végzett fénykardjával, ami az első aktiválásra várt. Kicsit félt hogy valamit rosszul csinált, mert akkor szétrobban az egész. Megnyomta a gombot és a lila színű kard aktiválódott. Teljesen ugyanúgy nézett ki, mint az előző, csak lila színű volt a lila kristály miatt. Kipróbált vele pár mozdulatot majd örömmel konstantálta hogy jó munkát végzett. Mostmár visszatérhet az Ahch-to-ra Reyhez. Már több mint egy hete nem látta és alig bírta elviselni hogy nem lehetett vele. Ben talált egy földön egy gyönyörű simára csiszolt követ. Fogta a követ és belevésett kettő fénykardot, ami a saját fénykardjaik voltak. Fogta a követ és egy láncra felfűzte. Összepakolta a dolgait majd elindul a Sólyomhoz. Mielőtt felszállt volna rá mégegyszer visszanézett a lila tájra. Örökre a szívébe zárta a Hurikane nevű bolygót.

Rey mióta Ben elment az Ahch-to-ról sokat gondolkozott a látomásáról. A halálról. Félt hogy esetleg ő fogja Ben vesztét okozni, amit semmiféleképpen nem akart. Szerette volna mindentől megvédeni őt. Szinte minden nap csak a fiún járt az esze. Alig várta hogy visszatérjen és újra együtt lehessenek. Elment edzeni a sziklákhoz, hogy elterelje a figyelmét Benről és a látomásairól. Edzés közben látta hogy az Ezeréves Sólyom éppen a felszín felé tart. Mindent ott hagyva a szikláknál futva elindult a Sólyom felé. A Sólyom leszállt Ben pedig kilépett belőle. Rey megkönnyebülten rámosolygott és a nyakába ugrott.
- Annyira de annyira hiányoztál.- mondta a lány.
- Te is nekem. Mindennél jobban.
Ben a lány fejét maga felé fordította, beletúrt a hajába és hevesen megcsókolta. Percekig ott álltak ölelkezve és mind a ketten úgy érezték hogy visszakapták azt a darabjukat, ami a legfontosabb számukra. Majd Bb8 gurult oda hozzájuk.
- Szia Bb8! Minden rendben?- érdeklődött Ben. A kis droid elkezdett össze-vissza gurulni örömében, hogy végre újra láthatja Bent.
- Gyere menjünk fel a sziklákhoz. Mesélj el mindent, ami veled történt. Annyira kíváncsi vagyok.

A visszatérésWhere stories live. Discover now