Az újjászületés

734 53 4
                                    

Miután visszatértek a bázisra Rey elvonult a saját kis kabinjába.
-Szia BB8. Rég találkoztunk.
A droid boldogan odagurult gazdájához, aki boldogan megölelgette. Rey lefeküdt ágyára és Benre gondolt és arra hogy mennyi minden történt egy nap leforgása alatt. A csókjaikat próbálta feleleveníteni és mosolyra húzódott a szája. De tudta hogy ez nem maradhat sokáig titokban és hogy el kell mondania a barátainak. Félt hogy mit fognak gondolni, mivel még nem fogadták be teljesen Bent és félt hogy esetleg a fiú mégjobban sérülni fog ezáltal. Mindentől és mindenkitől meg akarta védeni a fiút. Ben Solot.

Ben kint ücsörgött a természetben és Reyre gondolt. A lány mosolyára, a hajára, a szemeire, az illatára és az egész lényére. Már akkor tudta hogy gyengéd érzelmeket táplál a lány iránt, amikor megfogták egymás kezét. Azóta nem telt el egy nap anélkül hogy ne gondolt volna a jedi lányra. Ben meging hangokat hallott, de most nem aktiválta a fénykardját. Tudta hogy ki az.
-Te már megint itt? Ez eddig az én helyem volt.-Förmedt rá kedvesen Rose.
-Öhm sajnálom, ha szeretnéd elmehetek.
-Nem dehogy. Maradj nyugodtan. És milyen érzés annyi év után újra itt lenni?-Kérdezte Rose.
-Érdekes. Nem gondoltam volna hogy valaha visszatérek ide. Túl nagy volt a kisértés és féltem hogy nem fogadnának vissza. De Reynek, apámnak és apámnak hála itt vagyok.
-Apádnak? De hát mégis hogyan?-Kérdezte furcsán a lány.
-Amikor Reyel harcoltunk a halálcsillag roncsain, akkor anyám az erőn keresztül a nevemen szólított. Abban a pillanatban Rey leszúrt a saját fénykardommal, aztán az erő segítségével meggyógyított. Majd elrohant a TIE vadászgépemmel és egyedül maradtam a romokon. Aztán egy régi emlék előjött. Hasonló, mint amikor megöltem az apámat, de mégis más. Apám azt mondta nekem hogy Kylo Ren meghalt és a fia még mindig él. Ennek hatására a saját fénykardomat a vízbe dobtam és Rey segítségére siettem. Tudtam hogy szüksége lesz rám.-Válaszolt Ben.
Rose tátott szájjal nézett Benre.
-Wow. Biztos megrázó lehetett ez az egész.
-Igen. Tényleg az volt. Sőt az egész életem egy megrázkódtatás volt.
Ben felsóhajtott majd Rose kedvesen megszorította a kezét.
-Hagyd magad mögött a múltat. Koncentrálj a jelenre. Éld meg a pillanatot.

A visszatérésOù les histoires vivent. Découvrez maintenant