A felkelő nap sugarai

576 50 8
                                    

Ben éjszaka nem nagyon tudott aludni, úgyhogy felkelt, felöltözött és elindult felfelé a hegyekben. Végigtérképezte a helyet, amit annyira régen az otthonának nevezhetett. Jó érzéssel töltötte el hogy újra itt lehet és egy kicsit a múlt jó oldalára is koncentrálhatott. Amikor itt tanult szeretett itt lenni a barátaival és mesterével. Aztán Snoke megtalálta őt és nem volt visszaút. Snoke olyat ajánlott fel neki, amire mindig is vágyott és teljesen beszippantotta. Ben felsóhajtott majd odaért, ahhoz a sziklához, ahol padawanként mindig elbújhatott. Itt mindig minden olyan békés volt. Mindig, amikor azon a helyen járt úgy érezte hogy elbújhat minden problémája elől. Ben leült a sziklára és becsukta a szemét. A gyerekkori énjét látja, ahogy az anyjával és az apjával fekszenek a fűben. Majd Han felkel és meglát egy porgot és Bent hívja.
- Gyere csak Ben. Nézd milyen aranyos.
A kisfiú feláll és elkezd futni a porg után és kergetőzni kezdenek. Ben hamar elkapja a kis lényt majd odarohan a szüleihez.
- Anya, apa. Nézzétek milyen aranyos.
Han felkapja a kisfiút és felülteti a nyakába Leia pedig megsimogatja a koromfekete haját.
- Tényleg nagyon aranyos.- szólal meg mosolyogva Leia.
Ben kinyitja könnyes szemét majd azzal az erővel a földre zuhan. Ez az egyik kedvenc emléke a szüleivel. Rég nem élte újra ezt az emléket és most jó érzéssel töltötte el hogy mégha az emlékeiben is, de legalább egy kicsit újra együtt lehetett a szüleivel.
-Ben. Mit csinálsz itt ilyen korán?-szakította félbe Rey. Ben megtörölte könnyes szemét és a lány felé nyújtotta a kezét.
- Gyere ide.- kérlelte. Rey megfogta a fiú kezét majd Ben az ölébe húzta és együtt nézték a felkelő Napot.
- Annyira gyönyörű. Még sosem láttam ehhez foghatót.- csodálkozott Rey.
Ben elmosolyodott majd mégjobban magához húzta a lányt és csak élvezték a felkelő Nap sugarait.

Sziasztook. Igazából sajnálom hogy nem tudtam mostanában írni, csak nem volt mostanában annyi időm. Remélhetőleg mostmár újra lesz egy kis szabadidőm és újra tudok írni. :))

A visszatérésWhere stories live. Discover now