Ben már korán reggel felkelt. Percekig csak Rey arcát simogatta és próbálta memorizálni minden egyes részletét az arcának. Annyira tökéletes volt. Szinte már úgy érezte meg sem érdemli.
-Miért bámulsz ennyire?-Kérdezte álmosan Rey.
-Öhm nem bámullak.-Mondta zavartan.
-Aha.
-Tényleg nem.
-Igen, persze.
Majd Ben zavartan elnevette magát. Reyből hangos kacagás tört ki és nem tudta abbahagyni. Csak nevettek és nevettek. -Nemsokára indulnunk kellene.-Hozta fel a témát Ben.
-Igen. Csak még el kéne kérnem a Solymot Landotol.
-Rendben. Én még úgyis szerettem volna beszélni Roseal. Tegnap kicsit magaalatt volt.-Magyarázta Ben.
-Rendben. Örülök hogy ennyire egymásra találtatok. Tényleg. Rosenak is nagy szüksége van egy barátra, akiben megbízhat.-Mondta kedvesen Rey.
Őszintén örült hogy Ben ilyen hamar be tudott illeszkedni.
-Rendben lassan indulnunk kéne elkészülök, beszélek Landoval és aztán indulhatunk.
Majd azzal a lendülettel Rey kimászott az ágyból, de Ben nem engedte. Megfogta a kezét és hevesen megcsókolta.Ben Rose keresésére indult, de nem kellett messze mennie, mert összefutottak a kabinja előtt.
-Szia. Éppen hozzád indultam.
-Jó reggelt. Gyere csak be nyugodtan.
Majd kinyitotta az ajtót.
-Tegnap megbeszéltük Finnel a dolgokat. Nem érez Jannah iránt semmit. Csak mostanában eléggé feszült volt és túl sok minden történt vele és előtörtek belőle a régi emlékek. És azért beszéli ezt meg Jannahval, mert ő át tudja érezni. Szóval Jannah olyan, mint te nekem.-Magyarázta Rose.
-Örülök hogy sikerült megbeszélnetek a dolgokat.
-Mit fogsz ma csinálni?-Kérdezte Rose. -Reynek volt egy álma, ami arról szólt hogy valami van a Jakkun, ami őt hívja. Ezt fogjuk ma kideríteni és elmegyünk arra a bolygóra.-Magyarázta Ben.
-Huh érdekes. Remélem sikerrel jártok.
-Én is nagyon remélem nem szeretném ha Rey csalódna.
-Annyira aranyos hogy így aggódsz érte.-Mondta mosolyogva Rose.
Ben elmosolyodott majd megölelte barátját. Kopogást hallott majd felket az ágyáról és kinyitotta az ajtót.
-Indulhatunk?-Kérdezte Rey.
-Igen, persze.
-Ó, szia Rose. Örülök hogy látlak.-Mosolyodott el őszintén Rey.
-Szia. Sok sikert. Remélem megtalálod azt, amit keresel.
-Én is nagyon remélem.-Mondta bizakodva. Majd kimentem Ben kabinjából és elindultak a Sólyom felé.
-Vigyázzatok magatokra rendben?-Búcsúzkodott Rose.
-Sok sikert gyerekek. Rey remélem megtalálod azt amit keresel.-Mondta Lando.
-Rose! Majd el tudnád mesélni a fiúknak a történteket? Nem akartam őket is felkelteni.-Kérlelte Rey.
-Igen persze. Ne aggódj emiatt.-Mosolyodott el.
-Indulhatunk?-Kérdezte Ben.
-Igen, azt hiszem. Gyere BB. Indulunk.
Majd megfogta Ben kezét és felszálltak a Sólyomra.
ESTÁS LEYENDO
A visszatérés
FanficMiután Rey megöli Palpatinet, Ben visszatér az ellenálláshoz Rey oldalán.