Minden rendben lesz

1.1K 64 2
                                    

Kézenfogva megindultak a bázis felé. Ben keze remegett a félelemtől és előtörtek belőle az emlékek. És akkor megtorpant.
-Miért fogadnának vissza ezek az emberek? Tudják hogy milyen szörnyűségeket tettem és hogy megöltem a saját apámat.
-Leia tudta hogy még ott van benned a jó. És ezek az emberek mindenkinél jobban tisztelték anyádat. Nem lesz semmi gond.
És ekkor Ben hosszasan megcsókolta. Ott áltak perceken keresztül és csak ők ketten léteztek egymásnak. Majd Rey megszólalt:
-Legyen nálad Luke fénykardja. Szeretném, ha nálad lenne.
Majd átnyújtotta a fiúnak. Ben hezitálva végigmérte volt mestere fénykardját, majd elfogadta. Odaértek a bázishoz majd Rey mégegyszer rászorított Ben kezére. És beléptek. Az ujjongó tömeg először megörült Reynek, de amikor meglátták Bent megfagyott a levegő. Finnt és Poet szúrta ki először Rey, akik értetlenkedve álltak a helyzethez. Finn törte meg a kínos csendet:
-Hát Ren mégis mit keres itt?
Ben régi neve hallatán zavarba és megbánta hogy egyáltalán eljött ide. Mire Rey válaszolt:
-A neve Ben. És visszatért. Újra egy közülünk.
Mindenki csodálkozva nézett hol Reyre hol Benre majd Poe is megszólalt:
-Biztos ez valami újabb rossz húzás. Nem tudom elképzelni hogy visszatérjen. Nem hinném hogy bármi jó lakozna benne.
-Poe nem érted. Ben megmentette az életemet. Amikor kiálltam Palpatine ellen ő utánam jött. A segítségemre sietett. Majd amikor megöltem Palpatinet és elvesztettem az összes erőmet és meghaltam ő visszahozott. Odaadta az erejét hogy én élhessek. Megmentett engem.
Az ellenállás szájtátva hallgatta a történetet. Nem hitték el hogy a legfőbb vezér megmentette a jedi lányt. Majd Lando törte meg újból a csendet:
-Isten hozott újra, Ben.
Ben nem hitt a szemének. Apja régi barátja Lando Calrissian, akiről annyit mesélt neki kiskorában. Ben hirtelen elmosolyodott, amit Poe és Finn furcsán néztek. Majd Lando megölelte a fiút. És odasúgta a fiú fülébe:
-Apád most nagyon büszke lenne rád ugye tudod?
Ben szeme könnybe lábadt amint az apjára gondolt. Még mindig nem tudott megbékélni azzal, amit tett. Legszívesebben visszacsinálta volna az egészet.
Rey boldogan figyelte a jelenetet Lando és Ben között, majd valaki megbökte a vállát. -Tudnánk beszélni egy kicsit?-Kérdezte Finn. Rey bólintott és elindul a fiú után.
-Nem tetszik ez nekem. Nem tudom elképzelni hogy ennyi év után visszatért. Egyszerűen hihetetlen.
Majd Rey megszólalt:
-Tudom hogy számodra hihetetlen, de számomra nem. Sokszor láttam már magam előtt azt a jelenetet, amikor visszatér.
Majd hirtelen mellettük termedt Zorii, Poe és Rose.
-El sem hiszem hogy ez megtörtént. Kár hogy Leia már nem lehet ennek az egésznek a részese.-Szólalt meg Rose. Poe elejtett egy könnycseppet, mire Zorii megszorította a kezét. A többiek értetlenül figyelték a jelenetet. -Most... most akkor ti... ketten... együtt?-Kérdezte Finn.
-Öhm igen, valami olyasmi.-Válaszolt Poe. Rey szája tátva maradt majd megölelte őket.
-És minket kihagytok?-Szólalt meg Rose. Majd Finn és Rose odafutottak és hosszasan megölelték egymást.

A visszatérésWhere stories live. Discover now