Stay Tuned Readers!Jalan cerita and ending ditukar. Dan panjangkan lagi cerita ni hohoho, lambat lagilah ending. Hope all readers stay tuned. And stay safe, stay at home!Selamat Hari Raya
Maaf Zahir dan Batin
❤***
ANAK matanya menikam tajam ke arah figura yang telah dia tolak sehingga berdentum bunyinya. Pandangannya yang penuh dengan api kemarahan,
Dendam.
"ARGH!" Meraung figura itu sambil mencengkam kepalanya.
"Sakit kan? SAKIT MACAM APA YANG AKU RASA KAN? Ke tak sakit?" psikonya.
PANG!
"Tak sakit ke? Nak lagi?"
PANG!
Anggun Madeannah memandang wajah itu dengan senyuman sinis walaupun dia merasakan kesakitan yang amat pada bahagian kepalanya.
"No darling, tak sakit macam kau sakitkan Ana," Anggun Madeannah menjawab dengan nada suara yang perlahan tetapi jelas, tegas dan penuh amarah.
PANG!
Sekali lagi Sara Izara menampar wajah Anggun Madeannah dengan sepuas hati sehingga gadis terbaring atas lantai.
Senyuman sinis terukir disebalik rambut berjuntai depan wajah Anggun Madeannah.
Sara Izara tidak berpuas hati dengan senyuman itu dan menoleh ke belakang. Pistol yang terlempar jauh itu dipandangnya dengan senyuman kemenangan. Nyawa Anggun Madeannah dalam genggaman Sara Izara.
"KAU PATUT MATI!" marah Sara Izara lalu berlari ke arah pistol di atas lantai.
Anggun Madeannah hanya bersikap tenang. Dia berdiri dengan perlahan menggunakan segala khudratnya yang ada. Anak matanya hanya memerhatikan gerak geri Sara Izara berlari dengan kelajuan slow motion seiring dengan bunyi rantai besi berlaga.
"Bukan hari ni, Sara Izara," kata Anggun Madeannah perlahan serta senyuman yang lebar. Sinis.
"You're the unlucky girl because I'll kill you first,"
Tangan kanan Anggun Madeannah terus menarik kasar rantai-rantai besi sehingga tersangkut pada pergelangan kaki Sara Izara tanpa wanita itu sedari.
SPLAKS!
DUM!
Dentuman Sara Izara jatuh mengegarkan lantai seolah ada gegaran kecil.
"ARGHH!" Ada beberapa langkah sebelum berada di hadapan sepucuk pistol, Sara Izara sudah tersungkur menyembah lantai dengan kuat. Rantai-rantai besi sudah sepenuhnya terlilit pada pergelangan kaki kanannya.
Anggun Madeannah tidak menghiraukan jeritan sakit dari Sara Izara sambil menarik kasar rantai besi yang terlilit pada pergelangan kaki Sara Izara. Peduli apa, tidak ada mampu menandingi kesakitan yang dirasai oleh Ana. Serta-merta rantai besi itu diangkat tinggi lalu dilibaskan pada bahagian belakang tubuh Sara Izara.
YOU ARE READING
Anggun Madeannah
ActionApakah yang anda lakukan bila anda tahu anda sebenarnya ketua mafia? Seorang gadis yatim piatu kematian kedua insan tercinta dipanggil ibu dan ayah ketika berusia enam belas tahun. Memori hitam yang meragut insan tercinta masih lagi berputar difikir...