Kluci nás zavedou do rozlehlé místnosti, která na první pohled působí až překvapivě útulně. Přestože je poloviční oproti hlavní hale, její prostor je zaplněný velkým bazénem zapuštěným hluboko do země, jehož klidná hladina odráží bledé světlo stropních světel. Ve vzduchu je cítit výrazný pach chloru, který se mísí s vlhkostí ulpívající na kůži. Kolem bazénu jsou rozestavěné lavičky a pár starších lehátek. Na jedné straně místnosti stojí vysoká police plná pečlivě složených ručníků, hned vedle dveří s nápisem Šatna, ze kterých vyzařuje tlumené světlo.
Nepříjemně zvednu obočí. Ne že bych se sem dvakrát těšila. Možná sem někdy spíš zajdu sama. Přeci jen jsem z nich byla největší samotář.
Kluci se převlečou jako první. Všechny plavky mají šedou barvu. Když vyjdou ze šatny, ač nechci, protočím oči a zasměju se. Ashley vedle mě stiskne rty.
„Asi si umíme vybírat kamarády." Široce se usměje.
„Červenáš se." Zasměju se a ona mě strčí do ramene.
„Tak co si budeme, pořád jsme jenom holky." Řekne a obě si prohlédneme těla všech kluků.
Scotta mám prokouknutého, takže mě nijak nepřekvapuje. Jacken sice není tak nabušený jako Scott nebo Tyler, ale rozhodně na sobě maká a na jeho postavě je to vidět. A Tyler? Řekněme, že má až moc dobrý důvod, proč se kolem něj holky točí jako můry kolem plamene. Když teď všichni tři vyjdou ze šatny v plavkách, je to, jako by předvedli vlastní přehlídku – každý trochu jiný typ, ale každý vypadá, že by mohl okamžitě pózovat na titulce fitness magazínu.
„Aby ti nevypadly oči." Zasměje se opět Ashley a já nerada přemístím svůj zrak od Tylerova těla na ni. Ale ona mě nevnímá. Mám pocit, že jí zajímá jen jedno tělo v místnosti.
„A ty bys měla skočit do vody, než Scott uvidí, jak slintáš." S vítězným úsměvem se zvednu z lavičky, kde jsme čekaly, popadnu bílý ručník a zmizím v šatně. Za chvilku mě následuje Ashley.
Neřekla bych, že mám nejhorší postavu. Vlastně bych se docela pochválila. Plochý břicho mám, pravda, trochu větší svaly na rukou, než je u holek zvykem a zadek taky není k zahození, ale když se podívám na dokonalou postavu blondýny vedle mě trochu se zastydím.
Když vyjdeme ze šatny. Kluci zmlknou. S Ashley se na sebe podíváme a obě protočíme oči.
„Jak jsou tu dlouho zavřený, tak asi neviděli holčičí těla." Řekne mi Ash posměšně. Spletu si vlasy do copu a zasměju se.
Ashley vleze do vody jako první. Jacken jí přejede jen krátce a už zmizí pod vodou. Když se ale podívám na Scotta nakrčím obočí. Sleduje každý její pohyb, a Ash si je toho velmi dobře vědoma. Podezřívám jí, že schválně zvolila pomalé tempo ponoření.
Možná bych se měla zeptat, co se stalo u nich na cvičení.
Chvilku ještě nad nima přemýšlím, a potom se podívám na Tylera. Mlčky mě sleduje, když scházím po schodech do vody. Jen na chvilku se podívá jinam a opět cítím, jak se mi do tváří nahrne krev.
Jsem ráda, když skončím pod vodou. Doplavu k Jackenovi, který se zrovna vynořil. Otočí se a já mu vzápětí opět strčím hlavu pod vodu. Nezaléhá, chytne mě za pas a potopí pod vodu. S kašláním a smíchem se vynořím.
Když se však otočím se na Tylera, jeho naštvaný výraz mi úsměv z tváře smete. Co má sakra za problém?
Aniž by si toho Jacken všiml, zamíří k Ashley v domnění udělat jí to samé, ale Scott ho předběhne a blondýnka skončí pod vodou o pár vteřin po mně. Zasměju se as rukama spokojeně pročísnu hladinu. Tyler mě se zaujetím pozoruje.
ČTEŠ
Poslední paprsek
Science FictionKatastrofa přišla nečekaně. Zprávy hlásily blížící se zánik Slunce, předpovědi o neúprosné tmě, mrazivém chladu a o tom, že přežijí jen ti, kteří se dokážou přizpůsobit. Bryan Reifová neměla na výběr. Spolu se svou rodinou byla odvezena do speciální...