Prolog.

14.8K 506 8
                                    

Tento příběh byl zveřejněný v roce 2014 a byl to můj první příběh zde na Wattpadu, proto se zde mohou objevit nesrovnalosti, špatná gramatika a pravopis. Proto Vás prosím, aby jste tento příběh brali s velkou rezervou. Děkuji! - Cruell.

Jmenuji se Rebecca Pitts a jsem dcera Jakea Pittse, kytaristy kapely Black Veil Brides.

Moje rodiče jsou rozvedení, já žiji s mámou v Anglii a táta žije v Americe.

Hromada lidí se mě ptala - "A jak jsi to vnímala? Muselo to pro tebe být hrozný.''

Jak jsem to mohla vnímat, bylo mi jenom 10 a neměla jsem pomalu ani ponětí, že se něco takového děje. Dobře, teď lžu, měla, ale i přesto jsem to neřešila - další lež.
Když nastal den, kdy se měli rodiče rozvést, ptali se mě, každý zvlášť, koho si vyberu a s kým budu, což do dnes nechápu, jak tohle mohli vůbec říct. To snad nevěděli jak mě to sebralo? Jak jsem z toho byla několik let smutná a nemohla se smířit s tím, že rodina už nejsme? Zřejmě jim nebylo ani trochu divné, ptát se 10ti leté holky, s kým chce po zbytek života žít. Vybavuji si přesně tátova slova, kdy mi řekl, ať si vyberu mámu, že on by na mě neměl díky skupině vůbec čas, že se budeme každý měsíc vídat a volat si.Sliby chyby. Volali jsme si prvních 5 měsíců a pak to pominulo. Tehdy jsem si vybrala mámu a nemohu dosud říct, jestli jsem si vybrala správně. Ne, že bych mámu neměla ráda, ale pro tátu jsem byla vždycky jeho holčička.

Od té doby začal nehorázně pít a jeho skupina se rozpadla.

Myslela jsem si, že z toho táta bude smutný. Neměl žádnou přítelkyni a proto jsem se rozhodla ve 13 odjet, abych ho překvapila. Ale když jsem přišla do jeho domu, našla jsem ho opilého v posteli s několika lehkými ženami. A v tu chvíli jsem byla ráda, že jsem si tehdy vybrala mámu, protože na tohle bych neměla. Ale stále jsem si pokládala otázku, jestli se mě nechtěl jenom zbavit, kvůli tomu, aby si mohl užít. Přeci jen, kdyby vedle v pokoji byla 10tiletá holka, zrovna dvakrát by z toho nikdo nadšený nebyl.

Nevím proč jsem si myslela, že ho to nějak moc sebere. Jo vlastně vím, protože vždycky když se opil, volal mámě a říkal jí, že jsem si chtěla vybrat jeho, ale on mi řekl, ať jsem s ní, že toho doteď lituje a že nás chce zpátky. Tady byl přesný důkaz toho, že ho to po pěti letech omrzelo. A nejvtipnější na tom vlastně je, že pak za 2 měsíce co jsem od něho odjela, jsem ho načapala při nechutné orgii. Zase volal a zase opakoval to samé, že nás chce zpátky a že zase budeme rodina. Ne vždycky byl v klidu, většinou na mámu křičel a pak se jí omlouval. Byla jsem na něj tak naštvaná, jelikož si to máma brala za vinu a vážně se chtěla vrátit zpátky, když mě viděla jak kvůli tomu brečím.

Ale já se k němu nechtěla vrátit a když táta opět volal, řekla jsem mu, že se k němu nevrátíme a měl by se jít léčit.

Teď je mi 18 let a co se změnilo? Táta se šel opravdu léčit, nebyla jsem totiž jediná, kdo si myslel, že to s alkoholem přehání. Skupina se vrátila do starých kolejí a vyprodávají koncerty. S tátou se vídáme jednou až dvakrát do roka, na Vánoce a narozeniny, voláme si jen tehdy, když si chceme popřát nový rok nebo se dohodnout na mém příjezdu. Vlastně mi to docela vyhovuje, já si žiju svůj "poklidný" život v Anglii s mámou, která mimochodem stačila vyměnit víc partnerů než já, a máme spolu nejlepší vztah, jaký si dcera může s matkou přát. Dalo by se říct, že jsme nejlepší kamarádky. Říkáme si všechno, půjčujeme si věci, probíráme kluky a další holčičí věci. Někdy mi ale přijde, že já jsem ta máma a ona je moje dcera. Asi jsme si to vážně prohodily.

Aby jste si nemysleli, že jsem nějaká hodná holka, to opravdu ne. Jde hned vidět, že jsem z rockové rodiny. Můj trestní rejstřík se může pochlubit zápisy typu: vandalismus, napadení, ničení veřejného majetku a podobně. Člověk by si myslel, že to dělám na protest rozvodu rodičů, tím jsem se i pár let bránila, když jsem začínala v 16 takhle bláznit, teď ale, když vidí, že je mi pomalu 19 a že to s rozvodem nemá nic společného, tak se už nemůžu bránit ničím. Denně slyším od lidí narážky typu "musíte ji přeci omluvit, nemá doma pevnou ruku", ve které většinou účinkuje otec, hlava rodiny. Ale to je mi naprosto jedno.

Family Problems [ Andy Biersack & Black Veil Brides ] KOREKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat