" Şimdi tam uçurumun kenarındayım, bir adım atsam uçurumdan aşağı düşeceğimi biliyorum , ama geri dönsem daha fazla acı çekeceğimi de biliyorum ..."
"Baba beni nereye götürüyorsun, işten de erken çıktım. "
"Kızım sana dedim ya ev alacağım diye senin istediğin gibi, ben birkaç tane buldum oraya gidiyoruz şimdi"
Şaşkındım bu olanlara, ve bu birkaç gün devam edecek emindim.
"Peki baba"
Gidene kadar hiç konuşmadık, yol boyunca şarkı dinledim...
"Kızım geldik hadi in arabadan"
"Geliyorum"
İndiğimde yine büyük bir evle karşılaştım tahmin etmeliydim aslında...
"Gece ne bakıyorsun gelsene girelim içeriye"
"Baba bence içeri girmeyelim"
"Neden beğenemedin mi"
"Baba bu ev yine büyük hani küçük bir ev bakacaktık"
"Tamam kızım seni hangi eve götüreceğimi biliyorum bin araba bakalım"
Nasıl da hemen kabul etmişti, bir şey diyememiştim.
"Teşekkür ederim baba"
"Ne için kızım"
"Bu evi istemeyip anlayış gösteriğin için"
"Gecem zaten sana demiştim artık herşey senin istediğin gibi olucak diye teşekkür etmene gerek yok"
Tebessüm edip gideceğimiz yere kadar başımı cama yaslayıp, gözlerimi de kapatıp kendimi uykuya hazırlıyordum. Yavaş yavaş dalıyordum uykuya.
"Gece kızım hadi kalk geldik"
Babamın hiç alışık olmadığım sesiyle uyanmıştım. Biraz toparlandıktan sonra arabadan indim.
Karşımda gördüğüm ev o kadar güzeldi ki, evden daha büyük bir bahçesi vardı, iki katlı müstakil bir evdi. Bahçenin içinde bir ağaç vardı, ağaçın dalında kurulmuş bir salıncak evin arkasında küçük bir havuz. O kadar güzeldi ki evin içine girmek istemiyordum.
"Kızım gezdiysen eve girelim mi"
"Olur baba"
Girdiğimiz evde ilk önce büyük bir solanla karşılaştık, çok büyük olmanayan bir şömine, duvarda iki cam vardı. Biraz alt katı gezdikten sonra üst katta çıktık.
"Kızım bak burayı senin odan yapmayı düşündüm sen ne dersin"
Odada bir balkon vardı, balkona çıktığımda karşımda masmavi gökyüzü, porsuk nehri o kadar güzeldi ki.
"Olur baba, bende çok beğendim"
"Senin de beğendiğine göre bu evi tutabiliriz. Sen bahçeye in, biz işlemleri tamamlayalım." "Tamam baba". Bir cocuk gibi mutlu olmuştum, hemen Derin'e mesaj attım heyecandan...Kime:Derin
Kimden:Gece
Derin şuan çok mutluyum. Babam geldi buraya bir ev tuttuk. O kadar güzel ki çok sevdim.Heyecanla mesajı göndermiştim bahçeyi o kadar çok gezmiştim ki şimdiden herşeyi ezberlemiştim.
Bahçede gezinirken telefonuma bildirim sesiyle olduğum yerde durdum bildirime bakmak için. Derin'den mesaj vardı, hızlıca mesaj bölümüne girdim.Kime :Gece
Kimdem: Derin
NE? Baban mı geldi, ne ara ev tuttunuz ne oluyo yaa hiç bişi anlamadım...Kime:Derin
Kimden:Gece
Ben biraz mutluyum da bir anda pat diye mesaj attım. :)) Ben sana sonra her şeyi anlatırımKime:Gece
Kimden:Derin
Bugün buluşalım mı konuşuruz sende anlatırsın olanları.Derinden mesaj gelmişti hızlıca mesaj sayfasına baktım. Benimle buluşmak mı istiyordu, babam izin verirmiydi ki cesaretimi toplayıp dışarı çıkan babamın yanına gittim.
"Babacım, arkadaşım beni çağırdı da gidebilirmiyim." pat diye söylemiştim keşke söylemeseydim ağzımızın tadı kaçıcak şimdi.
"Sen burda arkadaş mı edindin"
"Evet babacım"
"Bu arkadaşın ismi yok mu"
"Şey.. Hı Derin" Babam istemsizce sırtmıştı nedenini anlayamamıştım.
"Gidebilirsin kızım çok geç kalma bu gece otelde kalacağız ben sana konumunu atarım arkadaşın getirir"
"Peki babacım" Babamın bu hareketlerine hiç alışamayacağım galiba, çünkü eski babamı unutamıyorum bana kızım yok deyişini, istemediğim şeylerin yapmasını... Bu düşünceleri kafamdan atıp Derin'e mesaj atmak için telefonumu cebimden çıkarttım ve yazmaya başladım.Kime :Derin
Kimden:Gece
Olur Derin, ben çıktım bile nereye geleyim, ama Eskişehir'i de pek bilmiyorum.Kime:Gece
Kimden:Derin
Sen bana olduğun yerin konumunu at ben seni iki eylül caddesine götürücem.Kime:Derin
Kimden:Gece
Peki. Bekliyorum seniDerine mesaj attıktan sonra kaldırın taşında oturup onu bekledim. Oturduğumda aklıma Yekta gelmişti uzun zamandır gitmiyordum ne haldeler acaba babama da söylerim umarım yardım eder. Yarım saat bekledikten sonra Derin gelmişti. Arabaya binip yola devam etti.
"Hoşgeldın Gece"
"Hoşbuldumm"
"Çok mutlu gözüküyorsun noldu anlat bakayım"
"Ay evet çok mutluyum, anlatıyorum dinle"
"Tamam dinliyorum"
"Şimdi Derin benim babamla aram birazcık bozuktu sonra o beni özlemiş buraya gelmiş benim istediğim küçük tatlı bir ev tuttuk o yüzden mutluyum"
Ben anlatırken Derin de tebessümle dinliyordu.
"Ev tatlı mıydı"
"Hıhı çok tatlıydı şeker gibiydi."
"Çikolatalı mı yoksa çilekli mi"
"Yaa Derin dalga geçme ama"
"Tamam tamam" deyip ikimizde birbirimize bakıp gülmüştük. Beni götüreceği yere gelmiştik.
"İki eylül caddesi burası mı"
"Evet güzel mi"
"Güzel, İstanbul'u andırıyor"
"Aynen, açmısın bir şeyler yiyelim çünkü ben çok açım"
"Yani ben de birazcık" çok actımm oysa ki..
"Tamam gel hadi bir yere geçip yemek yiyelim"
"Olur" biraz yürüdükten sonra bir yere geçip oturmuştuk. Siparişlerimizi verdikten sonra göz göze geldik, hemen gözümü başka yere çevirdim.
"Neden gözlerime bakmıyorsun" bir anda Derin'in beni şaşırtacak ve cevabını bilmediğim bir sorusuyla öylece kalakalmıştım.
"Ben mi". "Evet sen."
"Yoo bakıyorum"
"Peki şimdi yanakların niye kızardı".
"Bak Derin siparişlerimiz geldi" bir anda o kadar rahatlamıştım ki neden böyle sorular soruyordu ki.
"Ben yemeğe kendimi o kadar kaptırmıştım ki karşımda Derin olduğunu unutmuştum. Yavaşça kafamı kaldırdım, Derin'e bakmak için o da bana bakıp gülüyordu.
" Niye gülüyorsun ya "
" Sen azıcık açtın dimi ama kesin ben yanlış duydum"
"Aşkolsun Derin"
"Olsun bencede"
"Efendim anlamadım"
"Yok bir şey, sen yemeğine devam et"
"Yok yemiyorum artık ben çok yemişim ya sen öyle diyorsun"
Büyük bir kahkahayla "Ben şaka yapıyorum lütfen yemeğini ye"
Ben de gülerek "Zaten yiyecektim"
İkimiz de kahkahayla gülüyorduk. Yemeğimiz bittikten sonra dışarıya çıktık. "Gece doymadıysan başka bir yere de gidebiliriz" deyip güldü
"Ha ha ha çok komik bir kere ben tabağım bitsin diye yedim, napayım güzel yapmışlardı kalsamıydı, sonra acıktığım zaman kendime kızıyorum neden bitirmedim diye".
Anlattığım her şeye gülen Derin'e bende gülüyordum. "Sen tabağını bitirmeyince aklına mı geliyo, daha önce böyle masumca bir şey duymamıştım."
"Evet aklıma geliyor"(Derin'in Ağzından)
Şuan karşımda, belki de hayatım boyunca bir daha böyle güzellik de bir kız görmeyeceğim, onun kadar masum, saf kalpli birisini.
Konuşuyor, ama ne dediğini anlamıyorum, yanımda ama kafamda sadece o var onu düşünüyorum...
Çünkü öyle bir gülüşü var ki aşık olmaya yetecek kadar.
Ama benim sana aşık olmam yasak keşke şuan gerçekten bu olanların hepsi kendiliğinden olsaydı. Oysaki ben seni çok önceden tanıyordum ve bu olanların planlı olduğunu da biliyorum. Gece özür dilerim. Seni sonradan çok üzeceğim için...Merhabalar uzun zamandır atmıyordum farkındayım ama işlerimden dolayı ama size benim çok beğendiğim bir bölüm yazdım umarımmm çok beğenirsiniz sizleri çok seviyorum ( yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın) ❤️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY VE GECE
Genç Kurgu"Acı çekmenin yaşı olmazdı ve olmadı da... Acı çeke çeke büyüdüm acılarımın üstesinden gelerek, ayakta dimdik durarak büyüdüm tüm kadınlar gibi... Baba sevgisinden yoksun bir kadın olarak büyüdüm ve bir babanın kızına yapabileceği tüm kötülükleri y...